no sex with bro’s ex
آهنگ dance monkey زدم
کامل رقصیدم برای هانی فرستادم
پیام اولش : ک*کص ِ داف
خیلی قشنگیی واقعا قشنگی
گفتم پس چرا فرزاد منو دوست نداره ?
و گفتم به این پیام ری اکشن نشون نده.
(کلا کمتر میگم به اندازه ی کافی درد قلبم منو از پا انداخته خیلی خسته شدم . . . فقط میدونم با اینکه هنوز ... ولی رنگشو نمیخام ببینم ...حق نداوره (nadawreh)اینطوری رفتار کنه حرومزاده ی اشغال
خودم خودمو کوچیک کردم..لنت به هرچی بچه بازی و علاقس
ازش متنفرم . . . .
انقدر خودخواهه که همه ی باهم بودنامونو انکار میکنه براش عجیبه که انقدر دوسش دارم . . . . انقدر بمن بی حسه اصلا اهمیت نمیده بهم 😞😞 این همه دهنشو سرویس کردم بر میگرده به هانی میگه این فقد خودشو اذیت میکنه
ازتون متنفرم از شـمـا آدمای بد
دل ادمو میگیرن دستشون
نه من دادم دستش
هی فشار میده هی فشار میده یهو میندازتش دور
این قلب دیگه درست بشو نیس ، له شدس دستای قشنگتم نیست که دردشو قابل تحمل کنه
قلبم منو کشت کشت خدافص خدافص.
خدافص.
خدافص فرزاد خدافص.
.
.
تو مرا آنقدر آزردی
که خودم کوچ کنم از شهرت ...
بکنم دل ز دل چون سنگت
تو خیالت راحت....
میروم از قلبت،
میشوم دورترین خاطره در شبهایت ....
تو به من میخندی
و به خود میگویی
:باز می آید و میسوزد از این عشق ولی....
برنمیگردم ،نه!
میروم آنجایی ک دلی بهر دلی تب دارد،
عشق زیباست و حرمت دارد....
تو بمان!
دلت ارزانی هرکس که دلش مثل دلت سرد بی روح شده است !
نیش و خنجر شده است!
تو بمان در شهرت ......
😭😭😭😭😭خدا این شعرو من ۱۴ سالم بود بی مخاطب میخوندم .
آی خدا آی ببین که دختر کوچولوت ۲۱ سالش شده ولی دلشو شکوندن
😞😔😔😔😔خدایا بغلم کن
مث همیشه
فقط همین
😚😚😚😚😚😚😚❤❤❤❤❤❤خدا خیلی مهربونه
از این به بعد میگم :
ʍყ c u t ყ babყ God
💓
😎👍✋
+یه روایـٺـیـم داریم یکی داشت به زبون خودمونی و اینا با خدا صحبت میکرد
خدایی یادم نیس پیداشم نکردم سرچ زدم فک کنم تو کتابای درسی خوندم واقعا یادم نیس
نمیدونمممم این وسط چی شد کسی گیر داد بهش که تهش یه حضرتی که حسسسس میکنم احتماالاا حضرت سلیمان بود یه حرف زدند در واقــع فـرمـوند 😕😐
که فک کنم گیر ندین و اینا هرکس با زبان خودش و هرطور که راحته حرف بزنه با خدا
چه چیزایی میدونماااا خدایی قرصامو که قطع کردم همینطووی چیز میاد
راستی به هانی گفتم رقصم چطوره
گفت عالی ولی بیشٺـر روی هیکلت نظر دارم
منم یه خرف بی تربیتی زدم روم نمیشه بگم ...
حالا فکـ میکنن چی گفتم
گفتم اوت لباسم که گشاده..(لگ براق داشتم وــ)
واقها داف بودم
خدایی دلم نمیاد دماغمو عمل کنم
ولی میکنم ☺💔
هوم
دختر و پسر همه رو هیکل من نظر دارن و داشتن
فقد پسر خالم و hr پسرای خوبین.
Hr هم یبار گفت اگه پیشت بودم دستتو میگرفتم
و فک کنم مثل فرزاد انقدر سرد برخورد کردم دیگه نگفت
البته خودشم یه دوره دوس دختر داشت.
یه دختر دیگم بود باش حرف میزد دوس دخترش با اون دخترم ارتباد گرفته بود بعد به hr گفت با این حرف نزن
ولی با من که اصلا حرف نزده بود من چند ماه یهو رفتم و اینا دختره زنگ زد خونمون
مامانم گوشیو برداشت از بقیش نگم حوصله ندارم ولاهی
😒😭
Valahi
Volahi نخونیییییننن بدم میااد 😣😒
+یبار خاهرزادم اومد نیم تنه تنم بود ، نیم تنه وررشی اینا نه یه حالت تاپ و تیشرت که کوتاهه
خیلیییی کیوته اینو خاهر اولی خوشگلم برام خرید ^_^.کرونا گرفت بیس روز من خوشگل پسرمو داشتم
راستش روز سوم پیش مادرم گریه کردم و گفتم دیگ نمیکشم
مادرمم بخادر کنکور کینه داشت هیچی نمیگفت
کنکور دادم ۲ شب بعد دومااه اومد 😍😛😘😘😘بیبی بـوی ِ من تویی بقیه فیکن😘😘😘
تو خود خود خود عشقی 😘😘😘از اینکه با منی مرسی 😘😘
بسه دیگه حالم بهم خورد 😒😡
هوم
پسرم چشماس قهوه ای سبزه مژه هاش تا آیمون میره !
فک کن مژه های خاهر اولیم ده برابر منه ماال خاهرزادم خیلیییییی فره😍
من کنکور بدم لیفت میکنم
نیم ساعت وقتمو میگیره ماهی یباره چقده
هردو خاهرم کردن خیلی خوشگل شدن
خدایی کاشتن خوب نیس وقت گیره 😕
خیلیام بی مژه خوشگلن واقعا.💌❤
خودتون باشین ❤
Be ur self babe
💓 من تورو هستم زیاد ،
ولی فقد همین نه بیشتر
آها میخواسم بگم خاهرزادم منو دید گفت ایییی نافت معلومههه😂😂😂😂
آنی چیکار کرده.
همرو دیوونه کرده.
ولی دل من نشکونین.من دختر کیوتیم ناراحت شم میرم تنهاتون میزارم کوچ میکنم...بازم میتونین ازم چیزی بخواین !
ولی دیگه سرد میشم از قصدم نیست ناراختم میکنه سرد بودنم بعضی وقت ها
ولی همینه خب همین هست من چی بگم.
کبوٺـر بخـٺ(شـانـس) مُـرد ' !
😕(︺︹︶)☄
خبر مرگـم میخواستم بگم اونو خاهرم خرید بہ عنـوان تشکـر ❤
قلبمم منو بگا داد.
حوصله هالتره چیه اینو اسکن و اکو هم ندارم خستم
همه جای آدمم میبینن من خجالت میکشم.😞😒😒
+کاپــیتاااااان😭😭😭😭😭
(😂😂😂😐😐😐)
هانی و فرزاد در مورد چیزای بد صحبت کردن زیاد ریز نشدم که باز . ..
اگه از فرزاد مشروب و وید اینا بگیره ازش عصبانی میشم
بهشم گفتم
میگه ستایی وید میزنیم میریم فضا
:(((((((( بهش میگم مگه تو فرانکی
میگه بدترم
چقد دختر بدی هستی هانی :(
من خودم برا این ناراحتم . ..
بعد توام میخوای . ..
:((( میگه فرزاد گفت دوستای من هم همه چی دارن
_- خیلی بدین شما خیلی :(
:)
:(
:(
بچه ی بد
ولی من هرگز کنار نمیام که اگه هانی از فرزاد چیزی بگیره
میشه جور کرد ولی هم ممکنه طرف امارتو در بیاره اینا ماهم دختریم
ینی طرف باید یجا بزاره و اینا دردسره من یبار 99 بود فک کنم به فرزاد گفتم مشروب بهم بده قبول کرده بود ولی پشیمون شدم واینا
برا هانی میخواسم ینی خودمم شاید میخوردم :|+
خدایی من عذاب وجدان میگیرم :| کسی که چند سال نماز خونده زشته اینکارو کنه
به اینام کار ندارم
من داروی اعصاب با اکراه میخورم میگم مغزم فلان میشه ( ضد ا فسردگی نه آنتی سایکوتیک)
بعد برم اونو بخورم عقلمو از بین ببرم ؟
من قضاوتشون نمیکنم
منم یشب حالم بد بود گفتم خدایا خوب نشم فردا مست
ولی خب کاپی خوبم کرد . .. .. .ولی ناراحتش کردم :(
باید کمی دور شم
دوتا کتاب خوبن
خب ببین
20 روز دیگه
طبیعتا دیره
پس دوتا کتاب میخرم میخونم
تکه هایی از یک کل منجسم
و بیداری از آنوشای عزیزم .
هردو فک کنم ایرانی هستن
:) دوسشون دارم
منسجم رو یکی از بچه های وب گفت بخونم پارسال هنو یادمه
بیداری رو تو ویترین دیدم
و خب یه کتاب دیگم هست باید بخونم امروز گفت بم.
_یکم اوضا اروم شه به هانی اخطار بدم همچین کاریو هرگز نکنه.
خدایا من کسیو قضاوت نمیکنم
منم خودم مغزم حساسه وید اینا بزنم شیزو میگیرم
جدی میگم ادم زیاد دیدم که حساس بودن و اینا
دیگه دوس ندارم با کسی حرف بزنم
برم تو لاک خودم با کتاابای خوشگلم خوش باشم.
خدا بزرگه خب !؟
یروزی کاپیو میبنیم
قبل رفتن به جنوب . . . . . شایدم برا کنکور دپ باشم.
فردا ایشالا برم باشگا.
هوم :(
هعی حاجی هعی

این چت هانی و فرزاده
من براشون نمیرم :| ؟_33h6.jpg)
خدایی
حالم
بهم خورد
صورتی چی میگه
همه چی باید مشکی و خاکستری .و بی روح باشه
به لباسای نگا نکنین
همه چی سلیقه ی مامانمه
فقط اون نیم تنه و لگ اسپرت رو تنهایی خریدم :+
مامانم خیلی خوبه برا من چیزای مثلا سلقیم میخره برای خاهرن یسری چیزای دیگ
به خاهرم چیزای کوتا و عروسکی اینا میاد
اصلا نمیتونم با تیپ لش تصورش کنم . . . . :/
این سری گفتم اسلشم ببر بپوش مشکی گفت نه بدم میاد
(فک کنم چون اکیپ سیگاری کلاس کلا فقط اسلش میپوشن بدش اومده چون از سیگار نفرت داره تو خیابون یکی بکشه میمیره ، حالا خاهرش روزی یه پاکت سیگار میکشید .. خدایا شکرت که تونستم ترک کنم ، هوف شانس اوردم حاجی، کاملنم خدایی بود از بالای ساختمون دندانساز منو دید منشیش بزور منو برد باالا و اولش یکم ترسیدم ولی خیلی توضیح داد گفت دندونات رو ببین چقد قشنگه شیار های شبیه به نمیدونم دندون شیری داری گفت دوچرختو سه طبقه یه نقس اوردی بالا فک کردی سیگار بکشی میتونی ؟ نفس کم میاری. .. عکس دخترشو نشون داد گفت ببین ( دخترش با باباش دابسمش گرفته بود خیلی خوشگل بود ، داف نه خوشگل و زیبا ) گفت اگر دخترم سیگار بکشه اسمشو نمیارم ولی دارم بتو میگم نکش و تو از دخترمم عزیزتری )
گفت من عاشق خانومم بودم و الان ببین بعضی شبا اینجا میخوابم عشق دروغه..گفت یه پسر قد بلند میاد اینجا همش بغلش میکنی من میبنیمت . .همیشه میدیدمت . . . اون پسرو ولش کن میدونی که هدفش چیه و . .. . )
در نهایت وینستون رو گذاشت روبرو م خودکار داد دستم رو ش نوشتم قول میدم ترک کنم
و گفت این اینجا هست دوس دارم سال های بعد بیای بهم بگی مرسی
(میترسم اشنا در بیاد :| چن سال دیگه براش گل و کارت پستاال اینا میفرستم با آژانس .. .)
بعد اون 4 شنبه
5 شنبه
جمعه
خمار خالص بودم
پدر منم تیزه
گفت تو این همه پول میگیری میری بیرون نکنه قرصی چیزی میخری ؟؟@؟
(چون همش سیگار میخریدم و اینا زرنگ بودن جرعت نمیکردم بعضی وختا با کاپی تو پیست بودم برام لابلا جاساز میکرد تنها بودم کامل میکشیدم و...
من فک میکردم کم میکشیدمااا . . .
اخ قلبم گرفت
سمت راستم گرفت :|||||
شت
اقا
نکنه من
هیچی
فشاارمم گرفتم بازرفت بالا
ولی جالبش اینه
ضربان قلبم 80 بود :||
یا 85 بود یا بالای 90
80 اصلا نبود
_- ول کن روی بیماری تمرکز کنی پرو میشه باید بگی برو بیروووون
هیچی اقا خلاصه که اولین بار که کاپی بهم داد
ینی گفت من تااحالا اولین بار به کسی ندادم و گذاشت زمین گفت بردار ( خدایی چرا دهنیشو کشیدم :| ؟؟؟؟؟ هوف )
دومین بار داد دستم و سریع گفتم دادی دستمااا گفت فااک :| (بی تربیتتت))))
هیچی بابا
چقد میگی هیچی /
هوف قلبم
درد میکنه.
درد میکنه.
خدایا.
بس نیست.
چون در کنار اینا یسری نشونه هام دادی.
مرسی.
من نمک نشناس نیستم.
خدایی من 97 خودکشی کردم تو حال خودم نبودم
ولی بستری شد و این دفعه نوار قلب گرفتن
از خجالت مردم
خدایی پرستاره چرا باید دار و ندار منو بببینه واقعا خجالت کشیدم این دفعه که غشش کردم حاجی این بغل مغل شکمم از اون چیزا وصل میکرد بعد من بدبخت لاغر وصل نمیشد که هی اب میزد قلقک میومد غش میکردم :|
چن بار پیش فرزاد یهو دپ شدم قلقک داد _- ببخشید انقد بی تربیتم . . . البته من گفتم نکن و دیگه نکرد ولی کلا پسر بی ادب و هَوَلی نیست خدایی
چشمش نزنین پسر منو 🙏🏻😕💘
روانکاو حدود 20 روز دیگه شد.
بگا میرم که
اخه پدرم تا 20 روز اینده فشار کاریش زیاده و اگه بهش بگم خوب نیستم دپ تر میشه .. . .
مجبورم صبر کنم.
.
دوچرخه سواری میخام
ولی راستش
وعضیت طوری نیس که بتونم برم . ..
+یذره سگم
نمیدونه .. نمیدونه .. فک میکنه من بچم میدونم
نمیدونه من حس میکنم با اون بودن اشتباهه
نمیفهمه سومین باری که دیدمش گفتم دیگه تمومش کنیم !!!
نمیفهمه
نمیفهمه من عذاب وجدان دارم
نسبت به رابطمون . .. .
:( همون موقع داشتم ...درست نیست . . .. من اذیتش نمیکنم دیگه
یکمم مظلوم نمایی کرد فک کنم میدونه هانی یکم سلیطس
اشغال کوپنو عمه من گفت ؟
😒😒😒😒
تنها چیزی که میدونم/
اینه که باید اصلاح شم.
حواسم باشه/
کنترل کنم.
هوف
_راستی شاید دوگانگی پیش بیاد که مگه به کاپی قول ندادی ؟
خب من دادم
اون اقاهه گفت ترک کن ترک کردم
بعدش که کاپی رفت خب من خونه نشین شدم و اینا نشد سیگار بکشم ولی تا اسفند 98 که رابطمون دوباره شکل گرفت ( انقد ک*شر بود و اذیت شدم اصلا اسمشو رابطه نمیزارم باز /97 خوب بود که اون موقع پدر منو دراورد برین بخونین :( دلم میسوزه هاا نوشتم : از کاپی یروزه خبر ندارم ینی مرده !؟
خدایی جقد بدبخت بودم . .. تازه
نصف چیزارو نمیگفتم چون اون موقع خواننده اینا زیاد بود روم نمیشد بنویسم چون میترسیدم کسی بگه میخواسی نگی آره قبول نکنی !!!!. هیچکس تو وب اینطوری نمیگه
بلاگفاییا خیلی خوبن بیشترا ایسنتا ندارن و اینا..
خب ینی فقط یبار یکی بمن یچی گفت
گفت : آویزون و حقیر
راستش هیچوقت یادم نمیر ه (.
اره من قول دادم ولی خب بعضی وختا در حد 3 4 تا که جاساز کرده بودم میکشیدم.
به عنوان دختر تجربه دار و کنکوری دو روز فرصت گریه زاری دادم به خودم و دیروز ۴ تا ...بیرون بودم . . . .
الان حالم خوبه ! . . . هانیم تاثیر داشت راستش . . . من یادم نمیره همیشه تو سختیا بودی خوشگلِ وحشی ! 😗😗😗
_
کاپیتان رفتیا
کاپیتان نگفتی چی میشم !؟
نگفتی گریه میکنم . . .
نگفتی ناراحت میشم !؟
دیوونه ی هر شب مست نکن اینکارو با خودت 😕
چه خوب از چشمات افتادم ینی خودم خودمو انداختم
گفتـہ بودی : تورم ول نکردم وگرنه . .. فقط تو خواب میتونسی حرف بزنی
اون موقع از خنده بیهوش شدم تو دلم گفتم او جوگییروو ببین
ولی اون روز رسید و درد اوره
قرار شد سر حرف بمونی که من دوباره اذیت نشم . . .
منم هستم 💚💚💚💚
دوست دارم خوشگل ، دوست دارم پسر ِ خـوبــ !
همینـ

و این بود آخرین پیام ِ من And delet aCcount
💌💔
+پس تو اون کوچه ی قدیمی دیگه جــاۍِمن نیـــس 🎀
+مــــوندن تو ٺـــاریــکــۍـ خوبـ نـیـسـٺـــــــ.
اینم از گوشی مانی گرفتم اون موندن تو تاریکیم مانی دیشب برام ۱۰۰ خط دلنوشته ی یکیو خوند که یه تیکش این بود.&- $۸&؛//+

درد اگر باشد، بی درمان خوشست
+چندٺـــاپیــامِِِِآخــروخـیــلــۍدوســټدآرموقـتی میخونم آروم میشم ❤ کارتم که دستشه و خب گفت نمیندازه 💞 ':؛!
و خب
اون دقیقه صبرم برای این بود که صفحه ی دیلیت اکانٺ آمــاده بود هی رمز میزدم نمیگرفت و خب فهمیدم caps lock رو کیبرود روشنه ینی اینـکـہ حروف بزرگ
😊دیوونه ی سمّـیـ.
+Ü
Hamim psre khbie :-)* doosesh drm mese Naaji
♡
➹
☠
✁✁✁❥✁✁✁◝✁✁✁✁✁ღ✁✁✁◜✁✁✁✁✁❥✁✁✁✁
yefelani✍

+3/12/98
!!! /
+نه از ویسش نه از تماس تصویریای این سریش هیچی من ندارم هیچی ، خب شاید واقعا بد باشه :) . . .. دلمم میخواس بزنم بیرون دیگه وارد نشم که بمونه ولی نشد نخواستی نــ.....ـــم
🕊🤍🕊
+NRO khsh miknm nro,age bri grye miknm,mn midnm chizi bynmoon nis midonm bekhoda midnm,vli pishm bash vlm nkn,hminghdm hsti khbe bara𝙢''''',age to beri donya kmrng mishe,mnm mirm,mn btm noore in donya mire,
_mn az ksi khhsh nmikonm,pile mikonm vli khhsh na,nro khhsh mikonm vlm nkn mn toro Haaastaaam ziaaaaas caapiiiiiiiiiii
دیشب داشتم از گریه بیهوش میشدم
هانی سگ پیام داد هرچی گفتم خوبم گفت نه از حرف زدنت معلومه نیستی گفتم توهم نزن گفت بمن دروغ نگو
گفت باز فرزاد چیزی گفت !؟؟ گفتم اره خوب رفتار میکرد یهو گفت کوپناتو خرج کردی
اسکرین برای یادگادی..!
ببخشید یکم بی ادبیم. . . :(
*** تو کاپی
😒😔
برم حموم . . .
هوف امروز تست قلب و اینا برم باز اینا میخوان به سینه ی من دم و دستگاه وصل کنن من واقعا روم نمیشه
یبار خودکشی کردم وصل کردن بستریم شدم پرستار اومد نوار قلب بگیره فک کنم بعد میگفت من نگا نمیکنم
حاجی داری وصل میکنی بهش نگا نمیکنم چیه 😂😂😂😂😂😂😂 دختر بودن و هزاااار دردسر
____
ولی من هنوز دوست دارم کاپی .هنوز نه.💙💚❤
____
طبیعتا اسکرین به ترتیب نیس میزارم اینجا با حذف نشه.اینجا موندنیه 😕
میدونسم با خودم گقتم امشب اگه هانی پیام بدع ینی کاپی بهش گفته به آنی پیام بده
همش حالم بده متوجه میشه
ولی خب نه دوست ِ منه ، گفتم که *** تو کـاپـۍ
کـہ دخترشو ول کرد 😒😔
_
+ضربان گوشم برگشت . . . .❤!
گـــ/////و////ه خوردم پیج سوم هانیو فالو کردم
_-
خودشو شبیه شیطان پرستا ارایش میکنه پست میزاره
من الان چه کامنتی بزارم دختر جان ؟
متاسفم که دوستیمون تموم شده تا یه هفته دیگه انفالویی
بدنم یه حالت شرحه شرحس
فردا احتمال زیاد پ میشم😐
هر چند ماه یبار یروز قبل اینطوری میشم
ولی خب بداخلاق و سگـو اینا نیسم فقط همین یروز
باز یاد هانی میفتم !!!
حاالم از این اخلاقش بهم میخوره که فک میکنه علم ساخته ی بشر خیلی خفنه و میتونه همه چیو توصیف کنه
ینی هرکی باشه میدونه که یچیز بدیهی هست که علم هرگز به تنهایی پاسخگو نیس
میگم پریود میشن عصبی میشن
میگه اره هورمونا بهم میریزه و فلان
میگ من اتفاقا میشم خوش اخلاق تر میشم
بعد باز براش دلیل میاره میگه اره چون فلان هورمون ترشح میشه !!!
کلا حالمو بهم میزنه
راستشو بگم از چشمم افتاده خداروشکر ادم جوگیری نیسم و هرگز رو دوستی حساب باز نکردم چون درونا میدونسم یروز تموم میشه
من براش کم نذاشتم اونم کم نذاشت حذف نمیشه ولی مث قبل نمیشه
هم اون موقعی که فرزاد ولم کرد زار خدا کردم مهسا من داغونم بیا دردودل کنم مهسا تو اوج ولم کرد هانیم با اینکه هیچکاره بود رفت سمت مهسا و من تو اوج تنها بودم
بدترین و هولناک ترین اتفاق دنیا برای من این بود که فرزاد ولم کنه ینی صرفا برا اینکه زمان بدی ولم کرد حتی یه هفته بعدم میرفت اوکی بود.بعد من هیچکیییووووو نداشتم بخدا هیچ دوستی به خانوادمم نگفتم
اون موقع تنها بودم الان باید باشم
بد قضیه دیگه هانی از این دختر روشن فکرا توئیتری هست که داشتن سکس پارتنر براشون چیز جالبیه
بعد اقا این بدبخت خودش تو زندگیش یه دوس پسرم نداش فقط ته خلافش سه چار بار مست کردن اونم تو خونه بود
ینی مست رفت سر سفره ی ناهار بعد اون روز رو ایوون غذا خوردن گفت غذا تموم شد من میخواسم بشقابو بندازم تو باغچه 😂😂😂پشمام 😂😂😂😂
اره بعد هر دفعه بحث عقیدتی میشه منو میشوره میزاره
امل و هرچی داره بارم میکنه تهش میگه واااای ینی بخدا بعد این همه دوستی منو نشناختی ! ینی فک کردی من میخوام بگم از تو بهترم؟؟؟؟ نههه میخوام چون دوستمی سطح اگاهیتو ارتقا بدم
داداش تو ریدی بمن دیگ چه ارتقایی😐
اون سری میخواسم نماز شب بخونم اخرم نخوندما ولی اشتبا کردم گفتم چن روز بعد وسط حرفاش تیکه انداخت
یبارم داشتی در مورد سطح اگاهی میگفتیم و رنگا مثلا میگفت کسی که عاشق حیواناته نمیدونم سبزه ادمای مذهبی نمیدونم سیاهن 😐😐
(سانسور شد)فش بود
بعد میگه بیا توئیتر
میگم وبلاگ دنجه جو توئیتری هام بمن نمیخوره زیادی روشن فکرن
میگه وای میخوای تو این جهل بمونی ؟ نمیخوای پیشرفت کنی ؟ وای من برا خودت گفتم که یه چارتا چیزم یاد بگیری !!!!
میگم خب به عقیدم احترام بزار من اینطوری شادم.میگه نه این حرف کلیشه ایه که باید به همه عقاید احترام گذاشت ینی به داعش احترام بزاریم
بیس بارم وسط درد و دل گفت نمیدونم هی دوست درست حسابی که درکم کنه هم سطح من باشه ندارم
خدایی حق ندارم سرد شم ؟
واقعا دختر خوبیه ،خیلی وختا تو این چن سال به دادم رسید کمکم کرد ارومم
کرد واقعنم بچه ی با استعدادیه
ولی والا این نمیتونه بمن احترام بزاره
به عقیدم
منو قبول نداره
پس بحث بی فایدس !
واقعا برای خودم متاسفم ک برای هانی تعریف کردم بهم گفت : وقتی میترسی کرم داری میری بعد
گفت : چرا اصرار داری ک نمیترسی !!! ادم از ترس غش میکنه ن از علاقه ی زیاد
مث ی ربات بی احساس حوابمو داد اون جایی ک گفت علاقه هم انگار تیکه انداخت !!!!انتظار داشتم
بگه چ تجربه ی جالبی ولی زد تو سرم
و اصاا درک نکرد
شاید فضاشو درک نمیکنه ولی این یادم نمیره
کاملا بی حس....کاملا چرت
من دوست ۸ ساالتم سوتون این چ طرز برخور
ه همع
ی روزایی ک کنارم بود همه خوبیاش یادمه ولی اینم یادم میمونه🙏👍
میدونم حالش بدهـ افسردس روحیش بده
ولی قایل قبول نی
....
مهم نیس اونقدام ...
بهرحاال...
امشب رو با لیزر رایگان و سم و اسید و حشره کش براتون تموم میکنم
..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
واقعا بنظرت با قرص حل میشه دیروز میگفتی /
تو مشکلت سبک زندگیته
بنظرم ادم سالمم اینطری باشه مریض میشه
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
انسه خب وقتی نمیتونم سبک زندگیمو عوض کنم
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
مجبورم قرص بخورم فعلا
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
که کنکورمو نرینم
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
همینم شک دارم
..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
قرص هیچوفت تنهایی برات کار خاصی نمیکنه
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
تو کلا دیدت به قرص خوردن بده
..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
نیس هانیه
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
تو نبودی میگفتی من درد دارم مسکن نمیخورم؟
..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۹ ب.ظ]
ولی واقعیت اینه زنای زیادی رو تو مطب میبینم ک افسردن 20 ساله قرص میخورن چرا ؟ چون کاری نمیکنن ک خوب شن . . . قضاوتشون نمیکنم _ _ شاید شرایط خوبو حامی ندارم ولی میگم . . .
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۹ ب.ظ]
چون افسردگی هیچوقت از بین نمیره انسه
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۹ ب.ظ]
فقط میتونی علائمشو کنترل کنی
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۲۰ ب.ظ]
من تنها دل خوشی زندگیم فیلم دیدن و اهنگ گوش دادنه
چیکار کنم
_______________
چی باید گفت ؟
..., [۰۶/۰۲/۲۰۲۲ ۰۸:۳۲ ب.ظ]
kronat bhtre?
Hanie, [۰۶/۰۲/۲۰۲۲ ۰۸:۴۱ ب.ظ]
خوب شدم
Hanie, [۰۶/۰۲/۲۰۲۲ ۰۸:۴۱ ب.ظ]
تو خوبی
..., [۰۶/۰۲/۲۰۲۲ ۰۸:۵۳ ب.ظ]
🤲
..., [۰۶/۰۲/۲۰۲۲ ۰۸:۵۳ ب.ظ]
خوبم
Hanie, [۰۶/۰۲/۲۰۲۲ ۰۸:۵۵ ب.ظ]
خداروشکر
..., [۰۶/۰۲/۲۰۲۲ ۰۸:۵۶ ب.ظ]
😺
چن منو هانیِ صگ بعد دو روز
خب بدرک
برام مهم نیس
واقعا برام مهم نیس
میدونم بازم اشت میشیم
ولی بازم برام مهم نیس
فاقد اهمیت
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۱ ب.ظ]
انسه
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۱ ب.ظ]
جان
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۱ ب.ظ]
یه بار دیگه
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۱ ب.ظ]
یه چیزی بگی
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۱ ب.ظ]
و بعد بگی باور کردی
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۱ ب.ظ]
دیگه هیچوقت پیاماتو سین نمیکنم
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۱ ب.ظ]
یعنی چی این رفتارت؟!
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۱ ب.ظ]
بچه ای مگه؟
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۱ ب.ظ]
یا دروغ گفتنو دوست داری؟
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۱ ب.ظ]
ینی چی
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
چی میگی
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
شوخی بود
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
احمق روزی ده بار یه چیزی میگی
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
بعد میگی شوخی بود
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
مثلا ؟
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
باور کردی؟
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
کلمه ی باور رو سرچ کردم
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
[In reply to ...]
نمیدونم خودت برو چتارو بخون؟؟؟؟
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
چیز خاصی نیومد
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
چه جالب
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
حتما من توهم زدم نه؟
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
نه
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۲ ب.ظ]
ولی خب من عادت دارم
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۳ ب.ظ]
اعضای خونه هم از دستم خسته شدن
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۳ ب.ظ]
عادتت کیریه
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۳ ب.ظ]
نمیدونم چیکار کنم
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۳ ب.ظ]
یکم بزرگ شو
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۳ ب.ظ]
این ربطی ب بزرگ شدن نداره ک
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۳ ب.ظ]
خلی
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۳ ب.ظ]
منم ازین به بعد روزی چهارتا دروغ بهت میگم
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۳ ب.ظ]
بعد میگم باور کردی؟؟؟
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۳ ب.ظ]
[In reply to ...]
ربط به عقل داشتن داره حتما که نداری
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۴ ب.ظ]
✋خا
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۴ ب.ظ]
دیروز یا امروزم گفتی ببین من دپم و اینا
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۴ ب.ظ]
یکم حرف زدی
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۵ ب.ظ]
بعد گفتی باور کردی؟؟؟
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۵ ب.ظ]
مگه من اسکلتم؟!
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۵ ب.ظ]
[In reply to Hanie]
چیشد ؟
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۵ ب.ظ]
دیروز
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۵ ب.ظ]
خب
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۵ ب.ظ]
گفتی من دپرسم فلانم میخوام خودکشی کنمچ
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۵ ب.ظ]
بعد گفتی باور کردی؟؟
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۵ ب.ظ]
خب بازم میگم باور کردی 😐 ؟
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۶ ب.ظ]
حرفام کاملا جدی بود !! گفتی ب خانوادت میگم من کیر شدم حرفمو خوردم
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۶ ب.ظ]
اولین بار و دومین بارت هم نیس این رفتار
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۶ ب.ظ]
الان از اون فاز دراومدم
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۶ ب.ظ]
ولی اون لحظه همه حرفام جدی بود
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۶ ب.ظ]
پس چرا مث اسکلا میگی باور کردی فلان؟؟
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۶ ب.ظ]
همین دوبار هم نبود هزار بار این کارو کردی
..., [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۷ ب.ظ]
اوکی همچین کاری باهات نمیکنم دیگه .
Hanie, [۰۳/۰۲/۲۰۲۲ ۰۹:۳۷ ب.ظ]
لطف میکنی!!!!
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ]
دنیا جهانبخت ک*کش
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ]
خب
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ]
استوری میذاره مرد من
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ]
نمیدونم این چیزا
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ]
دیدی؟😂😂😂
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ]
همیشه نگا میکنم
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ]
خب بهش بگو این دایرکتارو میخونه
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ]
خوب براش توضیح بده
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ]
دختر خوبیه
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۵ ق.ظ]
بابا اون بچه هنوز تا اختیار شا*ش رو به دست بگیره
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
کلی مونده
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
مرد من چیه
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
[In reply to ...]
بیکارم مگه
اینا مغزشون زنگ زده
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
ببین
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
خب یسری چیزا رو نمیشه دستکاری کرد دیگ
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
دنیا ادم اپدیتیه
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
مثلا بجای مرد من چی بگه
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
انسان من 😐 ؟
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
اینکه از عکس بچه هات
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
مثلا بچه ی من میشه
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
لایک بگیری فالور بگیری
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۶ ق.ظ]
کثیف ترین کاره
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۷ ق.ظ]
خب عکس بچشو نزاره ؟
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۷ ق.ظ]
مگ میشه
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۷ ق.ظ]
ینی میخوام بهت بگم متوجهم کن
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۷ ق.ظ]
[In reply to ...]
ک*خلی؟ میگم محتوای اکثر استوریاش اینجوری که داره هی اشاره میکنه به پسر بودن بچش
میگه تکیه گاه من شو نمیدونم این چیزا
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۷ ق.ظ]
من همچین حسی ندارم
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۷ ق.ظ]
[In reply to ...]
چون نمیدونی
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۷ ق.ظ]
ببین انسه
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۷ ق.ظ]
این کار نقض حقوق کودکانه
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۷ ق.ظ]
چرا؟
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۸ ق.ظ]
چون یه بچه اختیارش دس خودش نیس و هیچی نمیفهمه
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۸ ق.ظ]
و وقتی یه ادمی معروفع
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۸ ق.ظ]
حق نداره از بچش این سو استفاده رو بکنه
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۸ ق.ظ]
یه چیز جالب
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۸ ق.ظ]
همین بندیکت
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۸ ق.ظ]
سه تا پسر داره
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۸ ق.ظ]
پسر سومیش تا یکسالگیش
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۸ ق.ظ]
کسی اسمشو نمیدونس فک کنم
و جنسیتشو
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۹ ق.ظ]
یعنی انقددد سخت گیره
و هیچوقت عکس از بچه هاش جایی منتشر نکرده
مگر اینکه پاپاراتزیا عکس گرفته باشن
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۹ ق.ظ]
من خودم قیافه بچه هاشو ندیدم هنوز
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۹ ق.ظ]
و ایان سامرهالدر ک میشناسی؟
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۲۹ ق.ظ]
اونم همینطور
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۰ ق.ظ]
آو
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۰ ق.ظ]
عکس دخترش هیچ جا نبود هیچوقت
منظورم چهره بچس
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۰ ق.ظ]
و گفتن ما دلایل زیادی داریم که نشون نمیدیم
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۰ ق.ظ]
و همین چند وق پیش پاپاراتزیها عکس گرفتنو
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۰ ق.ظ]
اینام شکایت کردن
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۱ ق.ظ]
حالا دلایل چیه
اینکه شاید وقتی اون بچه بزرگ شد
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۱ ق.ظ]
بگه اقا من دلم نمیخواست معروف شم
چرا اینکارو کردین
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۱ ق.ظ]
دلیل دیگه اینکه برا امنیت بچه خیلی بده
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۱ ق.ظ]
اها این دیگ خیلی قشنگ بود
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۱ ق.ظ]
ممکنه خیلیا از فرصت استفاده کنن و گروگان بگیرن بچرو
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۱ ق.ظ]
و اینکه نیکی زن ایان
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۲ ق.ظ]
گفته بود نمیخوام عکس بچه م دست پدوفیل ها بیفته!
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۲ ق.ظ]
خیلی دلایل دیگه هم داره من همینارو یادمه
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۲ ق.ظ]
اما خیییلق مهمن اینا….اون بچه تصمیم نگرفته تو سوشال میدیا باشه
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۲ ق.ظ]
اخ اخ
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۲ ق.ظ]
اره راس میگی
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۲ ق.ظ]
توعه مادر چقد بی وجودی که ۲ میلیون فالور گرفتی با بچه معصوم
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۲ ق.ظ]
چقد ادم مشهود میشه مسئولیتاش زیاد میشه ×
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۳ ق.ظ]
ر
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۳ ق.ظ]
اره راس میگی
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۳ ق.ظ]
ینی اولش پشمام ریخت اینو گفتی 😐
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۳ ق.ظ]
ولی االان میبینم حق با توعه !
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۳ ق.ظ]
ینی خداوکیلی تاحالا از این زاویه نگا نکردم ک ی قضیه ب این سادگی چقد میتونه بد باشه×
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۴ ق.ظ]
[In reply to Hanie]
مخصوصا این
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۴ ق.ظ]
منم اون اوایل میگفتم حالا این چی چس بازیه میگن عکس بچه رو نمیذاریم
بعد فهمیدم چقد دلایل مهمی داره
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۴ ق.ظ]
و نقض حقوق کودکانه
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۴ ق.ظ]
قشنگ انگار ضعیف کُشیه
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۴ ق.ظ]
[In reply to Hanie]
اهوم
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۴ ق.ظ]
اون بچه حالش نیس
تو باید سواستفاده کنی اخه
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۵ ق.ظ]
☹️☹️
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۵ ق.ظ]
[In reply to ...]
معروف بودن خیلی بدیها هم داره
اینکه ناخواسته معروف شی واقعا بده
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۳۵ ق.ظ]
درسته
..............
نظر شما چیست ؟
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۵ ق.ظ]
تو اگه این مدتا
اتا ۵/۶ ماه دیگه
نری تراپیست
مشکلات درونیت رو حل نکنی
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۵ ق.ظ]
هر اتفاق کوچیکی تو زندگیت بیفته
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۵ ق.ظ]
افسردگیت برمیگرده
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۵ ق.ظ]
و دوباره بایذ قرص بخوری
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۶ ق.ظ]
[In reply to Hanie]
😱😱😱خفه شووووو
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۶ ق.ظ]
من خودکشی کنم لب ب قرص نمیزنم
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۶ ق.ظ]
چون از درون حال خوبی نداری
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۶ ق.ظ]
ولی درود ب شرفت حرف زیبایی زدی
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۶ ق.ظ]
ببین
مشخصه از درون انگار مثلا یه سری زخم ک عفونت کرده رو
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۶ ق.ظ]
گرفتی نوار چسب زدی
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۶ ق.ظ]
چسب زخم هم نه
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۷ ق.ظ]
نوار چسب
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۷ ق.ظ]
خفه شو 😐
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۷ ق.ظ]
چرا انقد قشنگ حرف میزنی 😐
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۷ ق.ظ]
از کجا یاد میگیری اینارو 😐
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۷ ق.ظ]
🧠
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۷ ق.ظ]
اوه یس
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۷ ق.ظ]
خلاصه که یکم بیشتر مواظب خودت باش
Hanie, [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۷ ق.ظ]
خودزنی جواب نیس
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۷ ق.ظ]
رشته ریاضی بری انسانی بری تجربی بری چی بری تو ؟ عیتنه (این همه به زبان مازندرانی)استعداد در یک ادم ادم نیس ک سوپر زنه
..., [۳۱/۰۱/۲۰۲۲ ۱۱:۴۷ ق.ظ]
باشه عزیزم