واقعا برای خودم متاسفم  ک برای هانی تعریف کردم بهم گفت : وقتی میترسی کرم داری میری بعد

 گفت : چرا اصرار داری ک نمیترسی !!! ادم از ترس غش میکنه ن از علاقه ی زیاد

مث ی ربات بی احساس  حوابمو داد اون جایی ک گفت علاقه هم انگار تیکه انداخت !!!!انتظار داشتم

 بگه چ تجربه ی جالبی ولی زد تو سرم

 و اصاا درک نکرد

شاید فضاشو درک نمیکنه ولی این یادم  نمیره

کاملا بی حس....کاملا چرت

من دوست ۸ ساالتم   سوتون این چ طرز برخور

ه همع

ی روزایی ک کنارم بود همه خوبیاش یادمه ولی اینم یادم میمونه🙏👍

میدونم  حالش بدهـ افسردس روحیش بده

ولی قایل قبول نی

....

مهم نیس اونقدام ...

بهرحاال...