واقعا برای خودم متاسفم ک برای هانی تعریف کردم بهم گفت : وقتی میترسی کرم داری میری بعد
گفت : چرا اصرار داری ک نمیترسی !!! ادم از ترس غش میکنه ن از علاقه ی زیاد
مث ی ربات بی احساس حوابمو داد اون جایی ک گفت علاقه هم انگار تیکه انداخت !!!!انتظار داشتم
بگه چ تجربه ی جالبی ولی زد تو سرم
و اصاا درک نکرد
شاید فضاشو درک نمیکنه ولی این یادم نمیره
کاملا بی حس....کاملا چرت
من دوست ۸ ساالتم سوتون این چ طرز برخور
ه همع
ی روزایی ک کنارم بود همه خوبیاش یادمه ولی اینم یادم میمونه🙏👍
میدونم حالش بدهـ افسردس روحیش بده
ولی قایل قبول نی
....
مهم نیس اونقدام ...
بهرحاال...
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ساعت 16:23 توسط من
|