هانی و فرزاد در مورد چیزای بد صحبت کردن زیاد ریز نشدم که باز  . ..

اگه از فرزاد مشروب و وید اینا بگیره ازش عصبانی میشم

بهشم گفتم

میگه ستایی وید میزنیم میریم فضا

 :(((((((( بهش میگم مگه تو فرانکی

میگه بدترم

چقد دختر بدی هستی هانی :(

من خودم برا این ناراحتم .  ..

بعد توام میخوای  . ..

:((( میگه فرزاد گفت دوستای من هم همه چی دارن

_- خیلی بدین شما خیلی :(

:)

:(

:(

بچه ی بد

ولی من هرگز کنار نمیام که اگه هانی از فرزاد چیزی بگیره

میشه جور کرد ولی هم ممکنه طرف امارتو در بیاره اینا ماهم دختریم

ینی طرف باید یجا بزاره و اینا دردسره من یبار 99  بود فک کنم به فرزاد گفتم مشروب بهم بده قبول کرده بود ولی پشیمون شدم واینا

برا هانی میخواسم ینی خودمم شاید میخوردم :|+

خدایی من عذاب وجدان میگیرم :| کسی که چند سال نماز خونده زشته اینکارو کنه

به اینام کار ندارم

من  داروی اعصاب با اکراه میخورم میگم مغزم فلان میشه ( ضد ا فسردگی نه آنتی سایکوتیک)

بعد برم اونو بخورم عقلمو از بین ببرم ؟
من قضاوتشون نمیکنم

منم یشب حالم بد بود گفتم خدایا خوب نشم فردا مست

ولی خب کاپی خوبم کرد . ..  .. .ولی ناراحتش کردم :(

باید کمی دور شم

دوتا کتاب خوبن

خب ببین

20 روز دیگه

طبیعتا دیره

پس دوتا کتاب میخرم میخونم

تکه هایی از یک کل منجسم

و بیداری از آنوشای عزیزم .

هردو فک کنم ایرانی هستن

:) دوسشون دارم

منسجم رو یکی  از بچه های وب گفت بخونم پارسال هنو یادمه

بیداری رو تو ویترین  دیدم

 و خب  یه کتاب دیگم هست باید بخونم امروز گفت بم.

_یکم اوضا اروم شه به هانی اخطار بدم همچین کاریو هرگز نکنه.

خدایا من کسیو قضاوت نمیکنم

منم خودم مغزم حساسه وید اینا بزنم شیزو میگیرم

جدی میگم ادم زیاد دیدم که حساس بودن و اینا

دیگه دوس ندارم با کسی حرف بزنم

برم تو لاک خودم با کتاابای خوشگلم خوش باشم.

خدا بزرگه خب !؟

یروزی کاپیو میبنیم

قبل رفتن به جنوب . . . . .  شایدم برا کنکور دپ باشم.

فردا ایشالا برم باشگا.

هوم :(

هعی حاجی هعی