بدنم یه حالت شرحه شرحس

فردا احتمال زیاد پ میشم😐

هر چند ماه یبار یروز قبل اینطوری میشم

ولی خب بداخلاق و سگـو اینا نیسم فقط همین یروز

باز یاد هانی میفتم !!!

حاالم از این اخلاقش بهم میخوره که فک میکنه علم ساخته ی بشر خیلی خفنه و میتونه  همه چیو توصیف کنه

ینی هرکی باشه میدونه که یچیز بدیهی هست که علم هرگز به تنهایی پاسخگو نیس

میگم پریود میشن  عصبی میشن

میگه اره هورمونا بهم میریزه و فلان

میگ من اتفاقا میشم خوش اخلاق تر میشم

بعد باز براش دلیل میاره میگه اره چون فلان هورمون ترشح میشه !!!

کلا حالمو بهم میزنه

راستشو بگم از چشمم افتاده خداروشکر ادم جوگیری نیسم و هرگز رو دوستی حساب باز نکردم چون درونا میدونسم یروز تموم میشه

من براش کم نذاشتم اونم کم نذاشت حذف نمیشه ولی مث قبل نمیشه

هم اون موقعی که فرزاد ولم کرد زار خدا کردم مهسا من داغونم بیا دردودل کنم مهسا تو اوج ولم کرد هانیم با اینکه هیچکاره بود رفت سمت مهسا و من تو اوج تنها بودم

بدترین و هولناک ترین اتفاق دنیا برای من این بود که فرزاد ولم کنه ینی صرفا برا اینکه زمان بدی ولم کرد حتی یه هفته بعدم میرفت اوکی بود.بعد من هیچکیییووووو  نداشتم بخدا هیچ دوستی به خانوادمم نگفتم

اون موقع تنها بودم الان باید باشم

بد قضیه دیگه هانی از این دختر روشن فکرا توئیتری هست که داشتن سکس پارتنر براشون چیز جالبیه

بعد اقا این بدبخت خودش تو زندگیش یه دوس پسرم نداش فقط ته خلافش سه چار بار مست کردن اونم تو خونه بود

ینی مست رفت سر سفره ی ناهار بعد اون روز رو ایوون غذا خوردن گفت غذا تموم شد من میخواسم بشقابو بندازم تو باغچه 😂😂😂پشمام 😂😂😂😂

اره بعد هر دفعه بحث عقیدتی میشه منو میشوره میزاره

امل و هرچی داره بارم میکنه تهش میگه واااای ینی بخدا بعد این همه دوستی منو نشناختی ! ینی فک کردی من میخوام بگم از تو بهترم؟؟؟؟ نههه میخوام چون دوستمی سطح اگاهیتو ارتقا بدم

داداش تو ریدی بمن دیگ چه ارتقایی😐

اون سری میخواسم نماز شب بخونم اخرم نخوندما ولی اشتبا کردم گفتم چن روز بعد وسط حرفاش تیکه انداخت

یبارم داشتی در مورد سطح اگاهی میگفتیم و رنگا مثلا میگفت کسی که عاشق حیواناته نمیدونم سبزه ادمای مذهبی نمیدونم سیاهن 😐😐

(سانسور شد)فش بود

بعد میگه بیا توئیتر

میگم وبلاگ دنجه جو توئیتری هام بمن نمیخوره زیادی روشن فکرن

میگه وای میخوای تو این جهل بمونی ؟ نمیخوای پیشرفت کنی ؟ وای من برا خودت گفتم که یه چارتا چیزم یاد بگیری !!!!

میگم خب به عقیدم احترام بزار من اینطوری شادم.میگه نه این حرف کلیشه ایه که باید به همه عقاید احترام گذاشت ینی به داعش احترام بزاریم

بیس بارم وسط درد و دل گفت نمیدونم هی دوست درست حسابی که درکم کنه هم سطح من باشه ندارم

خدایی حق ندارم سرد شم ؟

واقعا دختر خوبیه ،خیلی وختا  تو این چن سال به دادم رسید کمکم کرد ارومم

کرد واقعنم بچه ی با استعدادیه

ولی والا این نمیتونه بمن احترام بزاره

به عقیدم

منو قبول نداره

پس بحث بی فایدس !