پاییز

منو زخمی رها کردی

ببین با من چه کردی

خلاصم کن

اگ قراره برنگردی...

_______

از همون پاییز که رفتی کلا شدم یک آدم دیگه!!

تولد A

تولدش منو دعوت نکرد نامرد کصافد من اونو دوست خودم میدونسم ولی اون....خیلی ناراحت شدم ولی الان خواهر جان از شهر دانگاش اومد حال و هوام عوض شد یکم... هعییی

خواهرم با ی پسره دعواش شد کلی حرف بارش کرد بهش گفت قیافه ک نداری اخلاق ک نداری هیچی نداری با همه هم میگردی شانس منه گیر تو افتادم و خودت ب احترام هر دومون و برای ارامش هردومون بلاکم کن....البته رل نبود فقط حرف میزدن ولی خب نباید این حرفارو میزد ولی بعدش از دلش در اورد ولی پسره گفت من اون شب کلی گریه کردم دلم رفت برا پسره بیار با پیج ناشناس با پسره حرف زدم و محو شدم خیلی پسره باحالیه ولی خب بازم .......

نمیدونم چی بگم

دیگ قید همه دوستامو زدم.....دیگ هیچکیو نمیخوام

خیلی ارامش دارم

چه دختر چه پسر ...دوری و دوستی ادم باید خودش باشه و خودش و خداش ! تماااام