آهنگ  dance monkey زدم

کامل رقصیدم برای هانی فرستادم

پیام اولش  : ک*کص ِ داف

خیلی قشنگیی واقعا قشنگی

گفتم پس چرا فرزاد منو دوست نداره  ?

و گفتم به این پیام ری اکشن نشون نده.

(کلا کمتر میگم به اندازه ی کافی درد قلبم منو از پا انداخته خیلی خسته شدم . . .  فقط میدونم با اینکه هنوز ... ولی رنگشو نمیخام ببینم ...حق نداوره (nadawreh)اینطوری رفتار کنه حرومزاده ی اشغال

خودم خودمو کوچیک کردم..لنت به هرچی بچه بازی و علاقس

ازش متنفرم . .  . . 

انقدر خودخواهه که همه ی باهم بودنامونو انکار میکنه براش عجیبه که انقدر دوسش دارم . . . .  انقدر بمن بی حسه اصلا اهمیت نمیده بهم 😞😞 این همه دهنشو سرویس کردم بر میگرده به هانی میگه این فقد خودشو اذیت میکنه

ازتون متنفرم از شـمـا آدمای بد

دل ادمو میگیرن دستشون

نه من دادم دستش

هی فشار میده هی فشار میده یهو میندازتش دور

این قلب دیگه درست بشو نیس ، له شدس دستای قشنگتم نیست که دردشو قابل تحمل کنه

قلبم منو کشت کشت خدافص خدافص‌.

خدافص.

خدافص فرزاد  خدافص.

.

.

تو مرا آنقدر آزردی

که خودم کوچ کنم از شهرت ...

بکنم دل ز دل چون سنگت

 تو خیالت راحت....

میروم از قلبت،

میشوم دورترین خاطره در شبهایت ....

تو به من میخندی

و به خود میگویی

:باز می آید و میسوزد از این عشق ولی....

برنمیگردم ،نه!

میروم آنجایی ک دلی بهر دلی تب دارد،

عشق زیباست و حرمت دارد....

تو بمان!

دلت ارزانی هرکس که دلش مثل دلت سرد بی روح شده است !

نیش و خنجر شده است!

تو بمان در شهرت ......

😭😭😭😭😭خدا این شعرو من ۱۴ سالم بود بی مخاطب میخوندم .

آی خدا آی ببین که دختر کوچولوت ۲۱ سالش شده ولی دلشو شکوندن

😞😔😔😔😔خدایا بغلم کن

مث همیشه

فقط همین

😚😚😚😚😚😚😚❤❤❤❤❤❤خدا خیلی مهربونه

از این به بعد میگم :

 ʍყ  c u t ყ babყ God

💓

😎👍✋

+یه روایـٺـیـم داریم یکی داشت به زبون خودمونی و اینا با خدا صحبت میکرد

خدایی یادم نیس پیداشم نکردم سرچ زدم فک کنم تو کتابای درسی خوندم واقعا یادم نیس

نمیدونمممم این وسط چی شد کسی گیر داد بهش که تهش یه حضرتی که حسسسس میکنم  احتماالاا حضرت سلیمان بود یه حرف زدند در واقــع فـرمـوند 😕😐

که فک کنم گیر ندین و اینا هرکس با زبان خودش و هرطور که راحته حرف بزنه با خدا

چه چیزایی میدونماااا خدایی قرصامو که قطع کردم همینطووی چیز میاد 

راستی به هانی گفتم رقصم چطوره

گفت عالی ولی بیشٺـر روی هیکلت نظر دارم

منم یه خرف بی تربیتی زدم روم نمیشه بگم ...

حالا فکـ میکنن چی گفتم

گفتم  اوت لباسم که گشاده..(لگ براق داشتم وــ)

واقها داف بودم

خدایی دلم نمیاد دماغمو عمل کنم

ولی میکنم ☺💔

هوم

دختر و پسر همه رو هیکل من نظر دارن و داشتن

فقد پسر خالم و hr پسرای خوبین.

Hr هم یبار گفت اگه پیشت بودم دستتو میگرفتم

و فک کنم مثل فرزاد انقدر سرد برخورد کردم دیگه نگفت

البته خودشم یه دوره دوس دختر داشت.

یه دختر دیگم بود باش حرف میزد  دوس دخترش با اون دخترم ارتباد گرفته بود بعد به hr گفت با این حرف نزن

ولی با من که اصلا حرف نزده بود من چند ماه یهو رفتم و اینا دختره زنگ زد خونمون 

مامانم گوشیو برداشت از بقیش نگم حوصله ندارم ولاهی 

😒😭 

Valahi

Volahi نخونیییییننن بدم میااد 😣😒

+یبار خاهرزادم اومد نیم تنه تنم بود ، نیم تنه وررشی اینا نه یه حالت تاپ و تیشرت که کوتاهه

خیلیییی کیوته اینو خاهر اولی خوشگلم برام خرید ^_^.کرونا گرفت بیس روز من خوشگل پسرمو داشتم

راستش روز سوم پیش مادرم گریه کردم و گفتم دیگ نمیکشم

مادرمم بخادر کنکور کینه داشت هیچی نمیگفت

کنکور دادم ۲ شب بعد دومااه اومد 😍😛😘😘😘بیبی بـوی ِ من تویی بقیه فیکن😘😘😘

تو خود خود خود عشقی 😘😘😘از اینکه با منی مرسی 😘😘 

بسه دیگه حالم بهم خورد 😒😡

هوم

پسرم چشماس قهوه ای سبزه مژه هاش تا آیمون میره ‌!

فک کن مژه های خاهر اولیم ده برابر منه ماال خاهرزادم خیلیییییی فره😍

من کنکور بدم لیفت میکنم

نیم ساعت وقتمو میگیره ماهی یباره چقده

هردو خاهرم کردن خیلی خوشگل شدن

خدایی کاشتن خوب نیس وقت گیره 😕

خیلیام بی مژه خوشگلن واقعا.💌❤

خودتون باشین ❤

Be ur self babe

💓 من تورو هستم زیاد ،

ولی فقد همین نه بیشتر

آها میخواسم بگم خاهرزادم منو دید گفت ایییی  نافت معلومههه😂😂😂😂

آنی چیکار کرده.

همرو دیوونه کرده.

ولی دل من نشکونین.من دختر  کیوتیم  ناراحت شم میرم تنهاتون میزارم کوچ میکنم...بازم میتونین ازم چیزی بخواین !

ولی دیگه سرد میشم از قصدم نیست ناراختم میکنه سرد بودنم بعضی وقت ها

 

ولی همینه خب همین هست من چی بگم.

 

کبوٺـر بخـٺ(شـانـس) مُـرد ' !

😕(︺︹︶)☄

خبر مرگـم میخواستم بگم اونو خاهرم خرید بہ عنـوان تشکـر ❤

قلبمم منو بگا داد.

حوصله هالتره چیه اینو اسکن و اکو هم ندارم خستم

همه جای آدمم میبینن من خجالت میکشم.😞😒😒

+کاپــیتاااااان😭😭😭😭😭

(😂😂😂😐😐😐)