به عنوان دختر تجربه دار و کنکوری دو روز فرصت گریه زاری دادم به خودم و دیروز ۴ تا ...بیرون بودم . . . .
الان حالم خوبه ! . . . هانیم تاثیر داشت راستش . . . من یادم نمیره همیشه تو سختیا بودی خوشگلِ وحشی ! 😗😗😗
_
کاپیتان رفتیا
کاپیتان نگفتی چی میشم !؟
نگفتی گریه میکنم . . .
نگفتی ناراحت میشم !؟
دیوونه ی هر شب مست نکن اینکارو با خودت 😕
چه خوب از چشمات افتادم ینی خودم خودمو انداختم
گفتـہ بودی : تورم ول نکردم وگرنه . .. فقط تو خواب میتونسی حرف بزنی
اون موقع از خنده بیهوش شدم تو دلم گفتم او جوگییروو ببین
ولی اون روز رسید و درد اوره
قرار شد سر حرف بمونی که من دوباره اذیت نشم . . .
منم هستم 💚💚💚💚
دوست دارم خوشگل ، دوست دارم پسر ِ خـوبــ !
همینـ

و این بود آخرین پیام ِ من And delet aCcount
💌💔
+پس تو اون کوچه ی قدیمی دیگه جــاۍِمن نیـــس 🎀
+مــــوندن تو ٺـــاریــکــۍـ خوبـ نـیـسـٺـــــــ.
اینم از گوشی مانی گرفتم اون موندن تو تاریکیم مانی دیشب برام ۱۰۰ خط دلنوشته ی یکیو خوند که یه تیکش این بود.&- $۸&؛//+

درد اگر باشد، بی درمان خوشست
+چندٺـــاپیــامِِِِآخــروخـیــلــۍدوســټدآرموقـتی میخونم آروم میشم ❤ کارتم که دستشه و خب گفت نمیندازه 💞 ':؛!
و خب
اون دقیقه صبرم برای این بود که صفحه ی دیلیت اکانٺ آمــاده بود هی رمز میزدم نمیگرفت و خب فهمیدم caps lock رو کیبرود روشنه ینی اینـکـہ حروف بزرگ
😊دیوونه ی سمّـیـ.
+Ü
Hamim psre khbie :-)* doosesh drm mese Naaji
♡
➹
☠
✁✁✁❥✁✁✁◝✁✁✁✁✁ღ✁✁✁◜✁✁✁✁✁❥✁✁✁✁
yefelani✍

+3/12/98
!!! /
+نه از ویسش نه از تماس تصویریای این سریش هیچی من ندارم هیچی ، خب شاید واقعا بد باشه :) . . .. دلمم میخواس بزنم بیرون دیگه وارد نشم که بمونه ولی نشد نخواستی نــ.....ـــم
🕊🤍🕊
+NRO khsh miknm nro,age bri grye miknm,mn midnm chizi bynmoon nis midonm bekhoda midnm,vli pishm bash vlm nkn,hminghdm hsti khbe bara𝙢''''',age to beri donya kmrng mishe,mnm mirm,mn btm noore in donya mire,
_mn az ksi khhsh nmikonm,pile mikonm vli khhsh na,nro khhsh mikonm vlm nkn mn toro Haaastaaam ziaaaaas caapiiiiiiiiiii