Begɦole
Caρitanʍო
Na inke hrfi nabashe . . .
Vli gftn o ngoftnsh frghi nadre
اخ اخ باز داره اذان میشه
بزن بسلامتی روزه دارا
به سلامتی زندونیای بی ملاقاتی😳😂
فقط اروم و کوتا میگم دیگ حـوصـله هیچی ندارم
هی / چی
(صلوات ) ↩↩ دوتا بفرس از این به بعد دوتا میفرستم 😅😅💓
همینا
خاهرم منو مادرمو بلاک کرد و لیست سیاه گذاشت
خدایا موقعه ی اذانه . . .
منم که . .
دعای امروز تقدیم به خاهر دومیم 😅😅
خستم از دستش انقد حرف بارم کرده از چشمم افتاده دیگه ناراحت نمیشم که
ولی دل آدم میسوزه داره خودشو نابود میکنه اذیت میکنه منم بودم کاپی اومد ، رفت ( ای بابا حیف شد که آآ آAaaa)
قرصی شدم
و جدا دیگ دارم تماشاگ گر این دنیا میشم
دوس دارم یه دختر مستقلِ قوی شم
عشق کاپیم منو ضعیف نمیکنه چون پنهانی و ممنوعس تو دنیای واقعی کسی نمیدونه من عاشقم 😶😟
میدونی چی میگم
نمیخام مث من شه
سنی نداره که
یهو سرویس میشه که ادم شه خودشو به باد میده
من در رفتم حاجی در رفتم چطوری خودکشی نکردم موندم
اه بسه صدای اذان دیوونم کرد لنتی چرا انقد خوبی ادم دلش میره بخدا
گوش شنوا 😯😸
توفـیـق😐😕
و آزاده 😄
همینا.
اینم بگم وعضیت جسمیم انقد بده و خسته و بی حوصلم که اگ کاپی بگه بیا ببینمت میگم نه 😂😂😂💛💛 خودت فکرشــو بکن اه
اوکیه حرف زدن با کاپی مث مورفین آرومم میکنه :))
دوستان
فردا مردین
بمن ربطی نداره نه جامعه شناسم نه مدیر و مدبر نه مومن و پرهیزگار نه هیچ چیزِ دیگه ای
۹۷ ام رفتم بغل پسر مردم 😊😊😊😊😊
ینی من اوکی نیستم نماز روزه هست یا نیس گردن خودتون😳😂😂😂😂
دروغ و تهمت و در واقع ارزش اخلاقی ِ بد و گناه که تعریف بخوصوص مربوط به روح داره و نـمـقــیـاووم بگم 😔😒
خب !؟
اونم که مشخصه تکلیفش
ولی فردای قیامت از شما میپرسن که چیکار کردی با خودت چ آسیبی زدی چقد برا دو روز دنیا حرص خوردی
میگن تویی که میگی انسانیت بالاترین دین دنیاست خب !؟
_____
مادرم اومد نشد بنویسم راستس حـسـشـم پرید 😄
ظاهرا مستعد مشکل قلبیم الان نه +۳۰ سال
و مشکلی با این قضیه ندارم
یه دلیل خـفـن دارم
مربوط به سنت های الـہـۍ
آزمایـش و افـزایـش ظرفیت
سوتون من هرچی میگم میکنم تهش آگاهم دارم خودمو بگ* میدم همی آگـاهـۍ ،
خب !؟
همین یرو میاد به کمکم
فقط لطفا دیگه با فرزاد منو امتحان نکن .
کمرنگ میشم
ولی یروز خسته شه دیگه جوابمو نده
من میمی...!؟
نه
به چپم
هیچکی نمیتونه آزارم بده 💛👜
دیگه هیچی مهم نیست راستش
و این اندوخته ی من بعد دوره ی افسردگی سه ساله و تجربه ی نزدیک به مرگه @!
یکم به خود //م افتخار میکنم
مهم نیس پشت کنکوریم
مهم نیس به باد دادم
خب
مهمه که برا آینده تلاشی کنی خب اره
ولی مهم تر . . . .
😅✋
من ک*خلم یا عمیق !؟ـ😅
یا اصا حرفام بچه بازیه توهم زدم 😕 بنظرم خیلیم بد نمیگم 😔😳 دل بیـبی گرلـو نشکـونـیـن 😅💛👜
لطفا و حقیقتا دوس دارم هرکی این پستو میخونه نظرشو بهم بگه برام مهمه راستشو مـیخـواوم . بدونم .
گفتم از دور یه دختر خیلی مهربون ِ سطحی ِ الکی خوش ِ بچه ، بنظر میام
آیا من اینم ـ ! ¿ ☺👟
میتونی
بزنـی @!
http://yefelani.blogfa.com/comments/?blogid=yefelani&postid=1563&timezone=12600
منتظر نظرات سبزتونم خدایی زیر ۶ نفر نظر بدن قهر میکنم میرم .
خدافـص .
+ ها ها چ لاشی هروقت دوس داشتی نیاز داشتی نظراتو باز میکنی !؟
ببخشید . . .
خب . . .
👟😄

اینم بیـبی بوۍ ِ کــیوٺِ مـن 💛👜👜👜💛
اینطوری میره دل آدم براش میره
پیامم سین کرد هیچی نگفت لایکم نکرد
کلا یکم از احساسات
ینی بی حسه نسبت به احساسات و اینا 😄
این حسشم بر ۹۷ـہ خب نه الان ولی بازم برام . . .
دوسش دارم خــب 😵😕چیکار کنم 😯😶😄
همینا دیگه
قیافمم اینطوره الان

به کسیم توضیح بدهکار نیستم ولی اون مهربون بودن و پزشک شدن تفکرات قبلن بود ـ قشنگ بود ولی ناکافی @@@@
بای بـا بای جونم 😄😂😂😂😂😁😂😁