-؟!

میگم 

میگم

فرزاد ِ سال ۹۷

بغلش باشم

و این موزیکو بزنم ^:))))))

کلیک-،!

 

همین تازه صحبت کردم باش

آروم شدم ----!!!!

یکم. . . . 🤕😔 قرار شد عکس بگیره از خودش بگیره بفرسته برام . ..

اون سری. .هیچی ول کن دستم باز بی قرار شد

ب هرحال ریلیشن شیپی وجود نداره کیو گول بزنم ک ن من ن اون 

آدمش نیستیم -!!! 

اینم سهم من از دوس داشتن

اوکی 

خدافض

راستی پدرم در اومده کاش ریتالین یا ویاسی چیزی میخوردم

لنتی  روزی ۷ تا قرص میخورم درس خوندن خیلیییی سخته

ولی اقای شکوری  بود کی بود میگفت ای دی اچ دی بودم خودمو بستم میخوندم

در ضمن اهنگه لگ داره چون دوتا ویدیو بود و ..

دستم

فلجم

بای ....

Miss u 

Just see

Online

. . . 

:(

.

هوم کلیک ...

کلیـک

 

علی صدیقی ام با احساسه دمش گرم . . . .

😀😀😀 . . .. 

سرفه میکنم و اینا

خب دکتر نمیتونم برمـ!‌

با توجه به قرصام  . . . .

....

ای خدا هعی 

😔💔

.⬇⬇⬇

❤😊💘💘

a Sad drama with a broken heart

👽👽👽👽👽👽haha

 

آهای مستر هاسکی

آهای پسر ِ خوبـ

من که ازت گذشتم

ولی 

نه نه

امّــــا ، امیدوارم خدا و کارمایی ک ازش حرف میزنی ازت بگذرن.

💘💘💘حالا من موندم و یه قلب تیر خورده ی صـورٺـے.

هیچوقت ازت نمیگذرم هیچوقت تا قیامت.

بر میگردمـ به سال ۹۷

یه دختر کوچولویـ ریزه میزه میبینم

اون طعمه یه گرگ بدجنس شده

یه آدمـِ قد بلنــد ِ ڪـامـلـا کاریزماتیک

دروغ نه

ولی پنهان کاری تا دݪت بخاد

ولی تموم شد !

تموم شد

همه چی 

سر تموم حرفامم پشیمون نیستم

مرسی قرصای خوبم.

شما خوبم کردین

ظاهرا نقشم تموم شده.

هاـها

خدافَّص  فرزاد خداحافظـ💀💥

✋✋

من دیگه تحمل ندارم

خسته شدم

17 سالم بود الان 21  سالم شده

بسه دختر خوب بکش بیرون

آره من دوسش دارم اره قلبمو دادم رفت بعدا باید با عقل و منطق تصمیم بگیرم

آره اون عشق نوجوونی و اول منه

آره

ولی گفتم که

علاقه کافی نیست

دیگ تحمل ندارم

حالم خوب نیست بریدم بخدا قرص اینا دادن من نابود شدم

خدا لنتت کنه فرزاد خدا لنتت کنه

نفرینت نمیکنم چون خوب بودنت به من بنده من هنوز برات دعا میکنم شمع روشن میکنم

ولی کاش روزی نرسه که  و . . . . .

هیچی

ن !>

نه

روزی نرسه من های باشم تو لُـــو

خداحافظ خاطرات

خداحافظ آخرین رفیق من

این برا چن روز پیشه سگ ِ عوضی ازت متنفرم بعد این همه مدت ببین چی میگه 😭😭

 

 

 

 

 

+اون هیچوقت مال من نمیشه  ! ولی تا همیشه تو

تو

تو قلبم هست و من شاید در ذهنش

اینم ته منـ

😒😕😔

 

 

Aaaa

Fri To Hani

.

nbdonm shayd hamo didim vli in karo badtar kone shayd

.

haha

کبوتر بخت مرده....

😊😊😊😊برو کاپیتان برو . . 

برام خیلی جالبه کـ فرزاد ب هانی گفت آنی بامن آینده نداره !  . . . .

 حرفاش تو ذهنم اکو میشن !!!!! . . ..  

۹۸ : ولت نمیکردم از اینم بدتر بودی

۹۹ : برای خودت ولت کردم

۱۴۰۰ : از اولشم چیزی بینمون نبودـ!

یبار دیگه : برای باز هزارم میگم  جداییمون بنفع تو بود

۱۴۰۱ : اگه گفتم مث بقیه ای فـقـط واسه این بود که حرصت در بیاد

‌_________*

+وقتی میگم از سنش بیشتر میفهمه اینو میگم ! 

لاشی بازیا و لاس زدنشـ و دووهمی های چتی مستیش  (:|)

ب کنار

گفتم قبلا لایه های درونیش خیلی اوکیه و کلا پسر خوبیه   اصلا هَوَل نیست

بسه دیگه چقد ازش تعریف میکنی

اشغاال (اازش خیلی دلخووم چون تو بستری این سریمم  نقش بسزایی داشت.)

هیچوقت نمیبخشمت بیبی بوی هیچوقت

ولی خیلی دوسِـٺـ دارم دوست قدیمیی . . . . . . .. . 😑😶😶

 

قیافمــ الان😒😒😒😒😒😒😒

انقد بــدم میاد

دختر باید رزمی کار باشه و دهن دوس پسرشو سرویس کمه و مستقل و ازاد باشہ

ن مث من پیش طرف میش شه 😔😔😔


دانلود آهنگ جدید

 

💔🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌

Ƒσr ʍe !¿

 

این چت هانی و فرزاده

من براشون نمیرم :| ؟

خدایی

حالم

بهم خورد

صورتی چی میگه

همه چی باید مشکی و خاکستری .و  بی روح باشه

به لباسای نگا نکنین

همه چی سلیقه ی مامانمه

فقط اون نیم تنه و لگ اسپرت رو تنهایی خریدم :+

مامانم خیلی خوبه برا من چیزای مثلا سلقیم میخره برای خاهرن یسری چیزای دیگ

به خاهرم چیزای کوتا و عروسکی اینا میاد

اصلا نمیتونم با تیپ لش تصورش کنم . . . .  :/

این سری گفتم اسلشم ببر بپوش مشکی گفت نه بدم میاد

(فک کنم چون اکیپ سیگاری کلاس کلا  فقط اسلش میپوشن بدش اومده چون از سیگار نفرت داره تو خیابون یکی بکشه میمیره  ، حالا خاهرش روزی یه پاکت سیگار میکشید .. خدایا شکرت که تونستم ترک کنم ، هوف شانس اوردم حاجی، کاملنم خدایی بود از بالای ساختمون دندانساز منو دید منشیش بزور منو برد باالا و اولش یکم ترسیدم ولی خیلی توضیح داد گفت دندونات رو ببین چقد قشنگه شیار های شبیه به نمیدونم دندون شیری داری گفت دوچرختو سه طبقه یه نقس اوردی بالا فک کردی سیگار بکشی میتونی  ؟ نفس کم میاری. ..  عکس دخترشو نشون داد گفت ببین ( دخترش با باباش دابسمش گرفته بود خیلی خوشگل بود ، داف نه خوشگل و زیبا ) گفت اگر دخترم سیگار بکشه اسمشو  نمیارم ولی دارم بتو میگم نکش و تو از دخترمم عزیزتری )

گفت من عاشق خانومم بودم و الان ببین بعضی شبا اینجا میخوابم عشق دروغه..گفت یه پسر قد بلند میاد اینجا همش بغلش میکنی من میبنیمت . .همیشه میدیدمت . . . اون پسرو ولش کن میدونی که هدفش چیه و . .. . )

در نهایت وینستون رو گذاشت روبرو م خودکار داد دستم رو ش نوشتم قول میدم  ترک کنم

و گفت این اینجا هست دوس دارم سال های بعد بیای بهم بگی مرسی

(میترسم اشنا در بیاد :| چن سال دیگه براش گل و کارت پستاال اینا میفرستم با آژانس ..  .)

بعد اون 4 شنبه

5 شنبه

جمعه

خمار خالص بودم

پدر منم تیزه

گفت تو  این همه پول میگیری میری بیرون نکنه قرصی چیزی میخری ؟؟@؟

(چون همش سیگار میخریدم و اینا زرنگ بودن جرعت نمیکردم بعضی وختا با کاپی تو پیست بودم برام لابلا جاساز میکرد تنها بودم کامل میکشیدم  و...

من فک میکردم کم میکشیدمااا   . . .

اخ قلبم گرفت

سمت راستم گرفت :|||||
شت

اقا

نکنه من

هیچی

فشاارمم گرفتم بازرفت بالا

ولی جالبش اینه

ضربان قلبم 80 بود :||

یا 85 بود یا بالای 90

80 اصلا نبود

_- ول کن روی بیماری تمرکز کنی پرو میشه باید بگی برو بیروووون

هیچی اقا خلاصه که  اولین بار که کاپی بهم داد

ینی گفت من تااحالا اولین بار به کسی ندادم و  گذاشت زمین گفت بردار ( خدایی چرا دهنیشو کشیدم :| ؟؟؟؟؟ هوف )

دومین بار داد دستم و سریع گفتم دادی دستمااا گفت فااک :| (بی تربیتتت))))

هیچی بابا

چقد میگی هیچی /

هوف قلبم

درد میکنه.

درد میکنه.

خدایا.

بس نیست.

چون در کنار اینا یسری نشونه هام دادی.

مرسی.

من نمک نشناس نیستم.

خدایی من 97 خودکشی کردم تو حال خودم نبودم

ولی بستری  شد و این دفعه نوار قلب گرفتن

از خجالت مردم

خدایی پرستاره چرا باید دار و ندار منو بببینه واقعا خجالت کشیدم این دفعه که غشش کردم حاجی این بغل مغل شکمم از اون چیزا وصل میکرد بعد من بدبخت لاغر وصل نمیشد که هی اب میزد قلقک میومد غش میکردم :|

چن بار پیش فرزاد یهو دپ شدم قلقک داد  _- ببخشید انقد بی تربیتم . . . البته من گفتم نکن و دیگه نکرد ولی کلا پسر بی ادب و هَوَلی نیست خدایی

چشمش نزنین پسر منو 🙏🏻😕💘

روانکاو حدود 20 روز دیگه شد.

بگا میرم که

اخه پدرم تا 20 روز اینده فشار کاریش زیاده و اگه بهش بگم خوب نیستم دپ تر میشه  .. . .

مجبورم صبر کنم.

.

دوچرخه سواری میخام

ولی راستش

وعضیت طوری نیس که بتونم برم . ..

+یذره سگم

نمیدونه .. نمیدونه .. فک میکنه من بچم میدونم

نمیدونه من حس میکنم با اون بودن اشتباهه

نمیفهمه سومین  باری که دیدمش گفتم دیگه تمومش کنیم !!!

نمیفهمه

نمیفهمه من عذاب وجدان دارم

نسبت به رابطمون . .. .

:( همون موقع داشتم ...درست نیست  . . .. من اذیتش نمیکنم دیگه

یکمم مظلوم نمایی کرد فک کنم میدونه هانی یکم سلیطس

اشغال کوپنو عمه من گفت ؟

😒😒😒😒

تنها چیزی که میدونم/

اینه که باید اصلاح شم.

حواسم باشه/

کنترل کنم.

هوف

_راستی شاید دوگانگی پیش بیاد که مگه به کاپی قول ندادی ؟
خب من دادم

اون اقاهه گفت ترک کن ترک کردم

بعدش که کاپی رفت خب من خونه نشین شدم و اینا نشد سیگار بکشم ولی تا اسفند 98 که رابطمون دوباره شکل گرفت ( انقد ک*شر بود و اذیت شدم اصلا اسمشو رابطه نمیزارم باز /97 خوب بود که اون موقع پدر منو دراورد برین بخونین :( دلم میسوزه هاا نوشتم : از کاپی یروزه خبر ندارم ینی مرده !؟
خدایی جقد بدبخت بودم . ..  تازه

نصف چیزارو نمیگفتم چون اون موقع خواننده اینا زیاد بود روم نمیشد بنویسم چون میترسیدم کسی بگه میخواسی نگی آره قبول نکنی !!!!.  هیچکس تو وب اینطوری نمیگه

بلاگفاییا خیلی خوبن بیشترا ایسنتا ندارن و اینا..

خب ینی فقط یبار یکی بمن یچی گفت

گفت : آویزون و حقیر

راستش هیچوقت یادم نمیر ه (.

اره من قول دادم  ولی خب بعضی وختا در حد 3 4 تا که جاساز کرده بودم میکشیدم.

Chra baby girlto azit mikoni chra dokhtareto aziat mikoni

mn dokhtre to boodm male to boodm

nbyd inkaro mikrdi

Toam brm mordi💘

~_\`~_×¶l

خب ظاهرا یک بارِ دیگه همه چی تموم شد 😅😅😅😅

ای بابا بد شد که 😅😅😅

دقیقا 97 که جدا شدیم همین حس بود . .  بهم گفت کوپناتو خرج کردی و دیگه جوابمو نداد 😅😅😅😅

فک کنم بیـبی بوی رو ناراحت کردم 😅😅 زیاده روی 😅😅 فک کنم بخاطر پریود شدن بود 😅😅😅 بخاطر همین قضیه یروزی درش میارم حالا ببینیند کی گفتم 😅😅😅

خب مشکلی نیس اولین بارم که نیست اون قدر قرار نیست اذیت شم  و راستشم بگم خوشحالم چون نمیشد بکشم بیرون . .😅😅

من هنوز دوست دارم بی بی بوی ولی خب تو نمیخای منم نمیخام اذیتت کنم . .. ظاهرا وقتش رسیده

چنتا پیام طولانی بهش دادم و برای اولین بار سریع سین کرد 😅😅

بعد سین کردن بلافاصله دیلیت اکانت زدم و یادم اومد 97 هم دقیقا همین شد 😅😅

چی بگیم

کار دنیارو ببین  . .. .. .:) اشکال نداره من خوب میشم میره این روزا همه چی خوب میشه .  .. من میرم دانشگا میرم .. .دختر دوچرخه سوار میره از اینجا از همه جا یروزی میره و محو میشه  . . کسی براش مهم نیس ولی حداقل دلم خوشه از جایی که کسی منو نفهمید و درکم نکرد محو شدم تا حداقل از این لحاظ ارزشم پایین نیاد : ) 😅

میشه غرق شد با اینکه آبی نیست تو رنگ چشم تـو  💙💙

https://cdnjs.cloudflare.com/ajax/libs/twemoji/14.0.0/72x72/1faf6.png

 

https://dl.musiclove.ir/ahang/2021/02/28/Lara-Fabian-Je-Taime-128.mp3

 

آی خدا آی ، پیر شدم ولی بزرگ نه !

_خواهش میکنم کسی چیزی نگه . . . بزارین باور کنم همه چی تموم شده . . . من میشناسمش دیگه قرار نیست جوابمو بده من اوکیه همه چی کنار میام سرم گرمه ورزش اینا میکنم .  . . کامنتو میبندم  من فقط دیگه نمیخام چیزی بشنوم همین ! خیلی خستم بهتره یکم بخوابم تا کمی فراموش کنم چون من خیلی فراموشکارم !

ادامه نوشته

Begɦole

Caρitanʍო

Na inke hrfi nabashe . . . 

Vli gftn o ngoftnsh frghi nadre 

اخ اخ باز داره اذان میشه

بزن بسلامتی روزه دارا

به سلامتی زندونیای بی ملاقاتی😳😂

فقط اروم و کوتا میگم  دیگ حـوصـله هیچی ندارم 

هی / چی

(صلوات ) ↩↩  دوتا بفرس از این به بعد دوتا میفرستم 😅😅💓

همینا

خاهرم منو مادرمو بلاک کرد و لیست سیاه گذاشت

خدایا موقعه ی  اذانه . . .

منم که . . 

دعای امروز تقدیم به خاهر دومیم 😅😅

خستم از دستش انقد حرف بارم کرده از چشمم افتاده دیگه ناراحت نمیشم که

ولی دل  آدم میسوزه داره خودشو نابود میکنه اذیت میکنه منم بودم کاپی اومد ، رفت ( ای بابا حیف شد که آآ آAaaa)

قرصی شدم

و جدا دیگ دارم تماشاگ گر این دنیا میشم

دوس دارم یه دختر مستقلِ قوی شم

عشق کاپیم منو ضعیف نمیکنه چون پنهانی و ممنوعس تو دنیای واقعی کسی نمیدونه من عاشقم 😶😟

میدونی چی میگم

نمیخام مث من شه

سنی نداره که

یهو سرویس میشه که ادم شه خودشو به باد میده

من در رفتم حاجی در رفتم چطوری  خودکشی نکردم موندم

اه بسه صدای اذان دیوونم کرد لنتی چرا انقد خوبی ادم دلش میره بخدا

گوش شنوا 😯😸

توفـیـق😐😕

و آزاده 😄

همینا.

اینم بگم وعضیت جسمیم انقد بده و خسته و بی حوصلم که اگ کاپی بگه بیا ببینمت میگم نه 😂😂😂💛💛 خودت فکرشــو بکن اه

اوکیه حرف زدن با کاپی مث مورفین آرومم میکنه  :))

دوستان

فردا مردین

بمن ربطی نداره نه جامعه شناسم نه مدیر و مدبر نه مومن و پرهیزگار نه هیچ چیزِ دیگه ای

۹۷ ام رفتم بغل پسر مردم 😊😊😊😊😊

ینی من اوکی نیستم نماز روزه هست یا نیس گردن خودتون😳😂😂😂😂

دروغ و تهمت و در واقع ارزش اخلاقی ِ بد و گناه که تعریف بخوصوص مربوط به روح داره و نـمـقــیـاووم بگم 😔😒

خب !؟

اونم که مشخصه تکلیفش

ولی فردای قیامت از شما  میپرسن  که  چیکار کردی با خودت  چ آسیبی زدی چقد برا دو روز دنیا حرص خوردی

میگن تویی که میگی انسانیت بالاترین دین دنیاست خب !؟ 

_____

مادرم اومد نشد بنویسم راستس حـسـشـم پرید 😄

ظاهرا مستعد مشکل قلبیم الان نه +۳۰ سال

و مشکلی با این قضیه ندارم

یه دلیل خـفـن دارم

مربوط به سنت های الـہـۍ

آزمایـش و افـزایـش ظرفیت

سوتون من هرچی میگم میکنم تهش آگاهم دارم خودمو بگ* میدم همی آگـاهـۍ ،

خب !؟

همین یرو میاد به کمکم

فقط لطفا دیگه با فرزاد منو امتحان نکن .

کمرنگ میشم

ولی یروز خسته شه دیگه جوابمو نده 

من میمی...!؟

نه

به چپم

هیچکی نمیتونه آزارم بده 💛👜

دیگه هیچی مهم نیست راستش

و این اندوخته ی من بعد دوره ی افسردگی سه ساله و تجربه ی نزدیک به مرگه @!

یکم به خود //م افتخار میکنم

مهم نیس پشت کنکوریم

مهم نیس به باد دادم

خب 

مهمه که برا آینده تلاشی کنی خب اره

ولی مهم تر . . . .

😅✋

من ک*خلم یا عمیق !؟ـ😅

یا اصا حرفام بچه بازیه توهم زدم  😕 بنظرم خیلیم بد نمیگم 😔😳 دل بیـبی گرلـو نشکـونـیـن 😅💛👜

لطفا و حقیقتا دوس دارم هرکی این پستو میخونه نظرشو بهم بگه برام مهمه راستشو   مـیخـواوم .  بدونم .

گفتم از دور یه دختر خیلی مهربون ِ سطحی ِ الکی  خوش ِ بچه ، بنظر میام

آیا من اینم ـ ‌‌‌!   ¿ ☺👟

میتونی 

بزنـ‌‌ی @!

http://yefelani.blogfa.com/comments/?blogid=yefelani&postid=1563&timezone=12600

منتظر نظرات سبزتونم خدایی زیر ۶ نفر نظر بدن قهر میکنم میرم .

خدافـص .

+ ها ها چ لاشی هروقت دوس داشتی نیاز داشتی نظراتو باز میکنی !؟

ببخشید . . . 

خب . . . 

👟😄

اینم بیـبی بوۍ ِ کــیوٺِ مـن 💛👜👜👜💛

اینطوری میره دل آدم براش میره

پیامم سین کرد هیچی نگفت لایکم نکرد

کلا یکم از احساسات

ینی بی حسه نسبت به احساسات و اینا 😄

این حسشم بر ۹۷ـہ خب نه الان ولی بازم برام . . .

دوسش دارم خــب 😵😕چیکار کنم 😯😶😄

همینا دیگه

قیافمم اینطوره الان

به کسیم توضیح بدهکار نیستم ولی اون مهربون بودن و پزشک شدن تفکرات قبلن بود ـ قشنگ بود ولی ناکافی @@@@

بای بـا بای جونم 😄😂😂😂😂😁😂😁

الان دقیقا 6:28  صبحه

من دلتنگی زیاد تحمل کردم..  ولی درد سرم منو کشت و فقط هق زدم..چهار صب تا الان با کاپیتان حرف زدم

کلی چیز گفتم اونم یکم حرف اینا میزد ولی کم   !

و چتمون اینطوری به پایان رسید :)

منتظر جوابشم نموندم لاگ زدم

بدنم اروم شده ریلکس شده 😄❤

قاب طلا بگیرین 😂😂😂😂

وقتی میخواس بگه

تو دلم گفتم خدایا یهو نگه از ک*خل بودنت خـوشـم اومد

و بخاطر این فکر از خنده مردم 😊

هاها

پسر بد چیکار میکنی با آدم تو ها 😡

اسیرمون کردی ولاهی 😈😈

خالی کردن افکار با کنترل بر روی اینکه کم بنویس همیشه بنویس

یه نوشته ی خیلی طولانی و قشنگ و آموزنده و دلی و خدایی پاک شد

و در کمال تعجب ناراحت نشدم @@!!!

قبلا اینطوری شد ... من سه چهار روز با وبلاگ قهر کردم.اصلا وارد نشدم..

ولی ناراحت نیسم چون دیگه چیزی نمیتونه منو نارانت کنه فقط میخام  سرم خوب شه...پسِ سر پیشونی دیگه نمیکشم...

با فرزاد حرف میزنم ضربان گوشم کلا رفته میره

ولی ناراحت میشم گریه میکنم و خب اینطوریم میشه دیگه

از دست شما بیـبیِ بویِ پر دردسر 😅💛💛

دو چیز :

خدایا مرسی که توفیق دادی که در شرایط خطا ، خطا نکنم

مرسی که مراقبت کردی 💛❤ تو معجزه ای ، کم لطفم ولی نمک نشناس نیسم

😘😘خیلی خوبی سوتون

آنی هم دوس دارم 💛

یکم حساس و ضعیفه

ولی هنوز پرمحبته هنوز عاطفه داره . . .  و 

I thinks it's pleasant and lovely 

😄💛💛💛💛💛💛💛💛💛

خدایا تو دریاب 

به امید تو 

اینارو قبلا روزی بیس بار میگفتم

خدایا تو دریاب !!@@@

یادش بخیر .

+ وقتی ناراحت و دلگیرم ازش دیگ خط و بارکد دستمو دوس ندارم. برجسته تر میشه ، و وحشت زدم میکنه ، چندش اور میشہ

خط خط خط

بارکدای روی دستم

ببین چیکار کردی با دلم 

💛💛 ولی قشنگی

بازم قشنگی برام خـوشگـل😒💛