..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
واقعا بنظرت با قرص حل میشه دیروز میگفتی /
تو مشکلت سبک زندگیته
بنظرم ادم سالمم اینطری باشه مریض میشه
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
انسه خب وقتی نمیتونم سبک زندگیمو عوض کنم
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
مجبورم قرص بخورم فعلا
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
که کنکورمو نرینم
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
همینم شک دارم
..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
قرص هیچوفت تنهایی برات کار خاصی نمیکنه
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
تو کلا دیدت به قرص خوردن بده
..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
نیس هانیه
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
تو نبودی میگفتی من درد دارم مسکن نمیخورم؟
..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۹ ب.ظ]
ولی واقعیت اینه زنای زیادی رو تو مطب میبینم ک افسردن 20 ساله قرص میخورن چرا ؟ چون کاری نمیکنن ک خوب شن . . . قضاوتشون نمیکنم _ _ شاید شرایط خوبو حامی ندارم ولی میگم . . .
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۹ ب.ظ]
چون افسردگی هیچوقت از بین نمیره انسه
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۹ ب.ظ]
فقط میتونی علائمشو کنترل کنی
Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۲۰ ب.ظ]
من تنها دل خوشی زندگیم فیلم دیدن و اهنگ گوش دادنه
چیکار کنم
_______________
چی باید گفت ؟