..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
واقعا بنظرت با قرص حل میشه دیروز میگفتی /
تو مشکلت سبک زندگیته
بنظرم ادم سالمم اینطری باشه مریض میشه

Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
انسه خب وقتی نمیتونم سبک زندگیمو عوض کنم

Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
مجبورم قرص بخورم فعلا

Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
که کنکورمو نرینم

Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۷ ب.ظ]
همینم شک دارم

..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
قرص هیچوفت تنهایی برات کار خاصی نمیکنه

Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
تو کلا دیدت به قرص خوردن بده

..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
نیس هانیه

Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۸ ب.ظ]
تو نبودی میگفتی من درد دارم مسکن نمیخورم؟

..., [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۹ ب.ظ]
ولی واقعیت اینه زنای زیادی رو تو مطب میبینم  ک افسردن 20 ساله  قرص میخورن چرا ؟ چون کاری نمیکنن ک خوب شن . . .  قضاوتشون نمیکنم _ _ شاید شرایط خوبو حامی ندارم ولی میگم . . .

Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۹ ب.ظ]
چون افسردگی هیچوقت از بین نمیره انسه

Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۱۹ ب.ظ]
فقط میتونی علائمشو کنترل کنی

Hanie, [۰۸/۰۲/۲۰۲۲ ۰۱:۲۰ ب.ظ]
من تنها دل خوشی زندگیم فیلم دیدن و اهنگ گوش دادنه
چیکار کنم

_______________

چی باید گفت ؟