من دیگه تحمل ندارم

خسته شدم

17 سالم بود الان 21  سالم شده

بسه دختر خوب بکش بیرون

آره من دوسش دارم اره قلبمو دادم رفت بعدا باید با عقل و منطق تصمیم بگیرم

آره اون عشق نوجوونی و اول منه

آره

ولی گفتم که

علاقه کافی نیست

دیگ تحمل ندارم

حالم خوب نیست بریدم بخدا قرص اینا دادن من نابود شدم

خدا لنتت کنه فرزاد خدا لنتت کنه

نفرینت نمیکنم چون خوب بودنت به من بنده من هنوز برات دعا میکنم شمع روشن میکنم

ولی کاش روزی نرسه که  و . . . . .

هیچی

ن !>

نه

روزی نرسه من های باشم تو لُـــو

خداحافظ خاطرات

خداحافظ آخرین رفیق من