الان دقیقا 6:28  صبحه

من دلتنگی زیاد تحمل کردم..  ولی درد سرم منو کشت و فقط هق زدم..چهار صب تا الان با کاپیتان حرف زدم

کلی چیز گفتم اونم یکم حرف اینا میزد ولی کم   !

و چتمون اینطوری به پایان رسید :)

منتظر جوابشم نموندم لاگ زدم

بدنم اروم شده ریلکس شده 😄❤

قاب طلا بگیرین 😂😂😂😂

وقتی میخواس بگه

تو دلم گفتم خدایا یهو نگه از ک*خل بودنت خـوشـم اومد

و بخاطر این فکر از خنده مردم 😊

هاها

پسر بد چیکار میکنی با آدم تو ها 😡

اسیرمون کردی ولاهی 😈😈