الان دقیقا 6:28 صبحه
من دلتنگی زیاد تحمل کردم.. ولی درد سرم منو کشت و فقط هق زدم..چهار صب تا الان با کاپیتان حرف زدم
کلی چیز گفتم اونم یکم حرف اینا میزد ولی کم !
و چتمون اینطوری به پایان رسید :)
منتظر جوابشم نموندم لاگ زدم
بدنم اروم شده ریلکس شده 😄❤
قاب طلا بگیرین 😂😂😂😂
وقتی میخواس بگه
تو دلم گفتم خدایا یهو نگه از ک*خل بودنت خـوشـم اومد
و بخاطر این فکر از خنده مردم 😊
هاها
پسر بد چیکار میکنی با آدم تو ها 😡
اسیرمون کردی ولاهی 😈😈

+ نوشته شده در جمعه ۱۴۰۱/۰۱/۲۶ ساعت 6:32 توسط من
|