تولد داریم چ تولدیییییی ویییییی تولدممم مباارککک ایشالا هزار ساله بشی آنی جون فلانی جون

افتخارات زیادی افریدی و گند های زیادی زدی و کتاب زندگیت رو زیبا نوشتییییی توادمم مبااارککک

سال بعد  سور دانشگا  و تولد رو  باهم ی جشن بزرگ میگیرمممممم هوراااااااا

 

تاحالا برا خودم قلب نفرستادم ولی امروز وقتشهههه وقتشهههه وقتشهههه

😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟

اینا هم مال من

 ب کاپیتانم هیچی نمیدم بهشم نمیگم تولدمه وتی براش ارزشی نداره  شاعر میگهه : فرشته ی منی ولی برو به جهنم :))))

همین دیگه

بای تا های

راستی حالا فک نکنین انقد خزبازی در اوردم پشت این وبلاگ ی دختر 14 15 ساله نشسته(البته چییز بدی نیس توهین ب کسی نباشه خودمم از همون موقع شروع بکار کردم !)

بنده 19 سالم تموم میشه

حالا بین این همه دعوا و گریه مادرم میگه میخواااستم سوپرایزت کنم میخواستم ببینم ظرفیتت چقده وگرنه مگ میشه برات کیک نگیرم انگا من بچه 7 سالم داره گولم میزنه نمیخواست بگیره دیدی چقد ناراحت شمد دلش سوخت :| ب هرحال بهش گفتم من کیکی ک تو خریدی رو نمیخورم و بابا باید برام کیک بخره ههههه

البته یکم راستم گفت یکم حس بچه 7 ساله بودن بهم دست داد :|

شاعر میگه : دوس دااارم :|