تفلد
تولد داریم چ تولدیییییی ویییییی تولدممم مباارککک ایشالا هزار ساله بشی آنی جون فلانی جون
افتخارات زیادی افریدی و گند های زیادی زدی و کتاب زندگیت رو زیبا نوشتییییی توادمم مبااارککک
سال بعد سور دانشگا و تولد رو باهم ی جشن بزرگ میگیرمممممم هوراااااااا

تاحالا برا خودم قلب نفرستادم ولی امروز وقتشهههه وقتشهههه وقتشهههه
😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟😍😻💓💗💖💘💝💟
اینا هم مال من
ب کاپیتانم هیچی نمیدم بهشم نمیگم تولدمه وتی براش ارزشی نداره شاعر میگهه : فرشته ی منی ولی برو به جهنم :))))
همین دیگه
بای تا های
راستی حالا فک نکنین انقد خزبازی در اوردم پشت این وبلاگ ی دختر 14 15 ساله نشسته(البته چییز بدی نیس توهین ب کسی نباشه خودمم از همون موقع شروع بکار کردم !)
بنده 19 سالم تموم میشه![]()
حالا بین این همه دعوا و گریه مادرم میگه میخواااستم سوپرایزت کنم میخواستم ببینم ظرفیتت چقده وگرنه مگ میشه برات کیک نگیرم انگا من بچه 7 سالم داره گولم میزنه نمیخواست بگیره دیدی چقد ناراحت شمد دلش سوخت :| ب هرحال بهش گفتم من کیکی ک تو خریدی رو نمیخورم و بابا باید برام کیک بخره ههههه
البته یکم راستم گفت یکم حس بچه 7 ساله بودن بهم دست داد :|
شاعر میگه : دوس دااارم :|