از آنی به کاپـٺـان : کـاپـٺـان بـیا اٺـاقم دوتـایـۍ زنـدگی کنـیـم ، شـام و نـاهـارمـم بـاهاٺ نـصـف مـیـکـنم بـیـبۍ بـوۍِ قشـنـگم

اوق واقعا  😂

حالا اینا شوخیه ولی با اینکه پسر بدیه

من واقـعـا دوسـش دارم ❤