از آنی به کاپـٺـان : کـاپـٺـان بـیا اٺـاقم دوتـایـۍ زنـدگی کنـیـم ، شـام و نـاهـارمـم بـاهاٺ نـصـف مـیـکـنم بـیـبۍ بـوۍِ قشـنـگم
اوق واقعا 😂
حالا اینا شوخیه ولی با اینکه پسر بدیه
من واقـعـا دوسـش دارم ❤
+ نوشته شده در شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۲۸ ساعت 19:3 توسط من
|