عکس قبلی هم ابرو هم خط چشم بد افتاد:| واقعا خط چشمم خوشگله .
البته بعد عکس گرفتن با لیف افتادم به جونش و پاکش کردم چون ۲۴ ساعته خوش بشه ب *** میری ')))
ولی حالت چشمم خوبه.
😢
گند زدم
رفتم تو صفحه چت خودمو فــر
دستم خورد تماس تصویری
اون سریم وسط دعوا اینکارو کردم 😂😂😂وای
از اون روز هنوز انلاین نشده...راهکاری نیس پاک شه 😑😑
خدایی باز میخواد یماه دیگه انلاین شه
البته خیلی خوبه آفرین بهش چون من ارامش بیشتری دارم.
از خاهر دومیم بدم میاد ، دختره ی پرو دیگه بهش رو نمیدم هیچکس حق نداره با من اینطوری صحبت کنه 😐مثلا من خاهر کوچیکشم؟ خانوم دوسال و نیم که دیگه این حرفارو نداره 😐
😐😐😕
عقده ای .
مامانمم عقده ایه.
پدرم زورگو هست و انگار دوس نداره خوشی زن و بچشو ببینه 😊😊
کلا از همشون نفرت دارم
خاهر اولیمم همین
خاهرزادم عشقمه ولی خب وقتی بزرگ بشه و ازدواج کنه و فلان ، چه تضمینی وجود داره رابطمون همینطوری ببینه
خدایا چرا من یتیم نشدم
واقعا چرا . . .
فک کنم حرفم لاشی بازیه
صب کن اصا..
اخیششششش سوتینمو در اوردم دارم نفسسس میکشممم من ازااادمممم 😂😂😂
گوشوارمم در میارم
حوصله ندارم خدایی جاشم پایینه
چقد بده واقعا حس سنگینی میکنم 😑
خونه پایین غوغاس
خاهرم اتاقشو تمیز میکنه مانی خونرو
😭😭😭خدایااا
از هرج و مرج بدم میاد
الان من طبقه سومم
ولی حس میکنمم صدای ماشین لبایشویی از طبقه دو میاد
و دارم بالا میارم
نه الان رفت
باز اومددددد وااااییییییی
😭😭😭😭خدایا خستم
از عید متنفرمممممممم
سالای پیش در افسردگی فوق حاد بسر میبردم
۹۸ ۹۹،۱۴۰۰
هیچکدوم دست به اتاقم نزدم
الان اتاق پایین مونده
لاشیا کمد اتاقه منه لباس میگیرین تو اتاق من ، من باید تمیز کنم
ازشون متنفرم
همین امروز فردا همه ییی
لباسا و وسایلمو جمع میکنم میارم بالا
دیگه پایین نمیرم و اونجا اتاق من نیست ..مگ خرم مسئولیت دوتا اتاقو بگیرم !؟
مگ من حمالم که دوتا اتاقو خونه تکونی کنم !؟
ببخشید واقعا کلمه ی زشت و چیپیه ول کن حالم بده
کلا امروز یکم سگم
😖😩😩😭😭
.
.
😑😑😑😑
این اتاقیم که هستم فریزر هست
کلی پتو هم هست
خدایا بسه
خدایا خسته شدم
چرا یه اتاق عین ادم ندارم
ازشون نفرت دارم😭برا همینه اتاقم کثیفه دیگه
چون چیزی که مال منه کسی سیخش بده ..
ینی چی؟
ینی حس مالکیت و دلبستگی به اتاقم ندارم
واییی
کلاس هشتم بودم یمدت معتاد کلش او کلنز بودم پدرم ۳ شب میومد مچمو میگرفت تبلتمو تا سه روز نمیداد .....ازش بدم میاد 😊😊
وااییی خاهر و مادرم فقط منتظرن من یه چیز بگم
بجای توجه به حرفم بگن ' وااااااااییییی اینو از کجااا میدونیی از کجاااا خوندیییی واییییی تو درس نمیخونییییی همش تو ایناییییی
بخدا کلم داره اتیش میگیره
خدایا
پولم کمه
۱ تومن داشتم
۱۵۰ خرج کردم فک کردم پول دستم میاد....ولی نمیاد
۸۵۰ دارم
سالن مطالعه ۱۳۰۰ هست
چیکار کنم
نمیخام از لاشیا بگیرم
خاهرم میگفت من میدم
پول لاشی صفت هارو قبول نمیکنم
بخدا بقران من داشتم درس میخوندم
یروز سه ساعت درس خوندم...خیل خسته شدم خیلی تایم استراحت رفتم پایین
مامان ' وااایییی خاهرت اصا پایین نمیومد کنکور داشت وااییی امسال هیچی نمیشیی وایییی تراز قلمچیتو چک میکنممممم تو همش پایینییی
خدایی کسی متوجه میشه من چقد بدبختم
خب گوشوارمو در اوردم
اره اینطوری
اینارو بیخی
مامانم شعور نداره من با خاهرم فرق دارم !؟
وقتی گفت تراز قلچیمتو چک میکنم
من پنیک زدم کردم چی میگن
و تقلب کردم
مامانم هیچوقت نه تراز پرسید نه چک کرد
ولی همون شد سراغاز
برین پستامو بخونین همش میگفتم من لاشیم که تقلب میکنم
ولی الان عادت کردم و عین خیالم نیسـ😊😊😊
ازشون نفرت دارم باشه ؟ متنفرم؟
دیروز با گدوم دعوا افتادم ولی امروز صبح پشتشو کلی ماسا ژ دادم
میخام بگم زندگی هست ادامه داره باید بسوزی ...
ولی سالن مطالعه....هم درس میشد خوند هم دوری از پدر مادر
من همش میخوندم چلی مامان گیر میداد
اخرش من درسو ول کردم و الان دیگه گیر نمیده
خدایا چرا خانواده داریم ما !؟ چرا چرا
خدایا پروشگاهم ارزوست
خب یمدت به تست دی ان ای شک دارم به مادرم گفتم گفت همه فک میکنن من **** هستم
من گفتم خنگول من بابارو کار ندارم که
میخام ببینم تو مادرمی یا نه
همین
تو مه مدا م باشی صد در صد بابا پدرمه
جالب ایتجاس من شبیه هیچکس نیستم
ینی هردوخاهرم شبیه یکین من هیچکس
پولشو بیمه نمیده نه ؟گرونم هست
خدایا تست دی ان ای منفی باشه زنگ بزنم پرورشگاه منو ببرن 🙏🙏🙏🙏
ازشون بدم میاد
اشغالا
همین دیگه
امروز کلاـرو مود خوبی نیستم
....