همین الان یه مگس کشتم !! من واقعا خستم واقعا ظرفیت ندارم تا صب ویز ویز کنه فوبیا رفتن مگس تو گوش رو تحربه کنم..خدا منو ببخشه واقعا اونم آفریده خداس ! اونم سیستم خودشو داره.....میشد پنجره باز کنم بره !
بیخیال
دوستام از راهنمایی ابرو میگرفتن و خوشگل و تـر و تمیز بودن
ولی من همیشه ابروهام داغون بود
حتی ابروهای فرزادم بهتر بود !!
واقعا ابروم پیشش رفت😕خدایی اون موقع نه لباس خاصی میپوشیدم نه ارایش نه ابرو
واقعنم پیشش حس زشت بودن نداشتم.هیچوقت ازم ایراد نگرفت میگفتم موهام فر ه ! میگفت خوبه !
دقیقا همین کلمه
میگفتم تو بلندی قدت بلنده
سـریــع مطلبو میگرفت که من از کوتاهی قدم ناراحتم میگفت نه ببین تو نرمالی من بلندم !
😔خدایی چه پسر کیوتی بودا
کاپیتان واقعا خوبی ، خیلی بهت علاقه دارم . . .
بیــبــی بــوۍ بعد یماه انلاین شد اعصابشو خورد کردم الان باز ان نشده !
خلاصه من هرگز پدر مادرم رو بخاطر گوشس نخریدن و اینمه ابرو نگرفتم نمیبخشم
اگه کسی بگه چه چیزای چرتی
بهش فش ناموسی و خارمادر پدر میگم
چون درکم نمیکنه
همین چیزای کوچیک ذره ذره منوکشت....
کل کلاس مو صاف لخت موی من سیم ظرفشویی سیم تلفنی
میز اول بودم تو موهام خودکار میذاشتن بهش میگفتن لونه کبوتر مسخرم میکردن !
اون موقع خودمم میخندیدم ولی الان یاد اوریش درد اوره
همینه دیگه همین خرابا الان پزشکی میخونن
کاش یکم اخلاق داشتن ! .....اینطوری مجبور نمیشدم بگم خراب
خدایا تو شاهدی که چقد دختر خوبی بودم و چقد شرایط ازمای دوروبرم و لاشی بازیاشون روم تاثیر گذاشت
خدایا من قربانی نیستم سرنوشت تو مشتمه ولی امشب که شب تولدمه یجورایی چون من نیمه شعبان بدنیا اومدن و سیده ی محبوبتم و بار ها بهم ثابت کردی قلبم پره درده
میخواسم بگم حلالشونم نمیکنم👆
ولی نمیگم
خدایا فقط کمک کن با عرضه باشم برنامه نویسی یاد بگیرم زبانم که خدای استعدادم ! پدرمم پایس حمایت میکنه..
کمک کن من قبل ۳۰ مهاجرت کنم از همه دور شم.....
غربت و سگ دو زدن برام قابل درکه
بگذریم....ابرسان زدم...مسواک نخ دندون....
عینکنو گرفتم
بدون عینک زشت نیستم دیگه !!
همسایخ بغلی ک*کشه کیه زنه چقد صداش بلند لال شو میخوام بخابم
بخدا خیلی بی فرهنگن این ملت چطور اپارتمان زندگی میکنن واقعا فرهنگ اپارتمان نشینی خیلی چیز سختیه
من هیچوقت تجربش نکردم
وای سگم کی حرف میزنه
یبار دیگه هوشم بهم ثابت شد
این سر و صدا از اپارتمان لاشی حیوون میاد
مامان میگه اپارتمان بودیم سالیان پیش من جارو برقی نمیتونسم بکشم
همه چی تایم خاص داشت
با مهمونا تو خونه خدافظی میکردیم و تو راهرو یموت کامل بود
نباید بلند خرف میزدیم
خدایی این ملت گوسفند شعورشو دارن؟
من پیش فرزاد رفتم هی میگفت یواش حرف بزن
من که عادت نداشتم
گقتم الان تو خونه خودتم هستی خانوادتم هست یواش حرف میزنین؟
گفت اره
گفتم ینی چی مگه میشه
گقت اره عادت کردیم
برم هنسفری بزارم صدای این حرومیارو نشنوم
ببخشید فش میدم بخدا صدای زنه رو مخه صداش زشته مازندرانیم صحبت میکنه تنم مور مور میشه
عین دهاتیا !!!!
ببخشید...
محلی حرف زدن عیب نیس باید زبان رو زنده نگه داشت
ولی ۱۱ شب چرا بایی پنحرتو تا ته باز نی زر بزنی که دهن من باز شه
در نهایت من واقعا یکم وسواس اینا دارم .ته دلم چیزی نیس ولی چندشم میشه...
ساکت شدن😂😂
همین دیگه
سوتون خیلی خوبی 😘
شب عالی متــعــــآنــــۍ