Pleasant environment
شنیدین؟
من الـآن
Ρℓεasaŋイ aŋɨ
هستم
هوا سرد بود هودی خاسکتریم نبود ..یه لباس گرم پوشیدم..بارونی جلوباز ابی کوله ابی کتونی خاکستری
شال ابی
با شلوار لی سرمه ای....شلوار لی برای دوران ۵۶ کیلو هست و الان ۴۶ کیلوام...طبیعتا گشاد بود
چون شکمم خیلی خیلی خوب شده واقعا کمرشو با دست باز کردم دوتا انی تاش جا میشدن....حس خیلی خوبی داشتم
واقعا دیگه نگران نگاه های خیره نبودم !
خیلی تیپ معقول و خوبی بود دوس دارم دیگه اسلش و مانتو های لش مانند نپوشم و تیپم سنگین باشه واقعا ارام بخش بود برام😊😊
تیپم از این لشای داغون و زشت نیس
یچیزی بین اسپرت و لش !
بی حجابم نیس ولی جلب توجه میکنه...ـ
ده نفر وایساده بودیم تاکسی نبود یا سوار نمیکردن...در نهایت یه اقای تاکسی انگشت اشارشو نشون داد ینی یدونه جا دارم منم سریع دست تکون دادم سوار شدم...خداروشکر فقط من تکی بودم
وسط راه ترافیک شد تاکسی رفت میچن بر از داخل کوچه بزنه
منم 😨شدم
گفتم اقا کجا دارین میرین ؟
دوتا داداشی تاکسی بودن گفتن مگه ***)مقصد) نمیخای بری ترافیک بود...
من دستم رو گذاشتم روی دستگیره تا چیزی شد سریع بپرم بیرون
پسره ای که کنارم بود بهم خیره شد و روشو برگردوند...امیدوارم ناراحت نشه من نه قیاقشو دیدم نه حرف زدم باهاش هم اقای تاکسی هم دوتا پسره قیافشون با مرام بود...ولی نمیشه
ارایشگاه دیر کردم دوییدم
عین ادم ینی مانتونو با دست داشتم که باد بازش نکنه و کولمم یطرفه کردم بیشتر راه رفتن شبیه به دوییدن بود
از دوتا پسر رد شدم
شروع شد : مااشاااالااا
دونده ی ماازرندرانن
پهلوااان
من برگشتم و ترمز گرفتم
تو چشای پسره خیره شدم و یه جمله گفتم : خانوادت برای تربیتت وقت نذاشتن !؟
پسره ریلکس گفت نه !
یکم فاصله گرفتم...ـ
پسرای بدی نبودن برا فان بود ولی باید ادم میشدن
یهو پسره روشو برگردوند گفت : من حرف بدی زدم ؟
منو دیدی(
سگگگگ شدم
سریع سریع از خط عبور کردم و از اون سمت.پسره چن بار نگام کرد....
چرا اینکارو کردم؟
همونطور که گفتم من نگاه هیز مردارو صد متری میزنم
این پسره لحنش دوستانه بود میخواس تو پیاده رو لاس بزنه باها م میخواس جوابشو بدم باز بحث کش پیدا کنه شماره بده
حاضرم شرفمو بزارم وسط مه دقیقا همین بود
و همرو از رو لحنش فهمیدم😊😊
پسر بدی نبود واقعااا اصلا خیلی کیوت بود از این داداشیا که اهل کامپیترن ا اونا بود ولی بحث منم ! من دختر چیپی نیستم
اگه کسی بهم شماره ببه من عصبی میششم جوش میارم
چون من سبک بازی در اوردم من بهت خندیدم من چیکااار کردم مه این اجازرو بخودت دادی به دختر خوبی مث من شماره بدی
مگه دروغه ؟ مگه عیر اینه که تهش فساده تباهیه سکسه !!!؟؟؟خونه خالیه !؟؟؟ مگهرغیر اینه
بله داشتم میگفتم
رفتم ارایشگر
ماادر بگرید
نیم ساعت بیشتر سرم بود
انقدر درد داشت که نگوــواقعااا درد داشت
پنج دقیقه اخر حتی توی قسمت تحتانی بدنمم درد حس میکردم
روز ۵ام چرخمم بود ! قشنگ مردم....!
البته واقعا حس نمیشد ولی اصا درد داشت
...
هم تار ابروهام کلفته هم حساسم !
شاید بعدا کرم بی حسی چیزی بگیرم واقعا هردفعه شکنجه میشم
به صورت و ابروم رسیدم !
وای خدا من واقعا خوشگلم😐😑😑
ینی انقدر ابرو تاثیر داره؟
به خانومه گفتم بلند باشه خیلی کلفت نباشه ولی کلفت باشه از ابروی نازک خوشم نمیاد
ابروهام کمونی شده ! واقعا دیگه بچه مثبت نیستم و شبیه سلیطه ها شدم
واقعا اگه دماغمو عمل کنم از همه خوشگل تر میشم..
چن نفرم بهم گفتن
من سن بلوغ واقعا زشت بودم..اعتناد به نفسم صفر یود
ولی چن نفر بهم گفتن از اونایی هستی که ابروهاتو بگیری بزرگتر شی خیلی خوشگل میشی !
واقعا از خودم راضیم.
خداروشکر...بعد رفتن فررزاد
از بهمن ۹۷ تا اسفند ۹۹ حالم از خودم بهم میخورد و جلوی اینه نمیرفتم
همون روز که قضیه فرزاد رو به خاهرم و یعدش به مامانم گفتم بود
خاهرم اومد اتاقم
گفت تو حالت بده طبیعی نیستی یچیزی هست بما نمیگی دردت چیه بگو کمکت کنم
گفتم من زشتم !
ملی یاهام خرف زد..
گفت آنی !عمسای دبیرستان منو ببین تو از همشون خوشگل تری ..تو داری خودتو با یچه های دانشگاهی و بزرگ مقایسه میکنی توام خوب میشی ابرو بگیری...
بعدم قضیه فرزاد که نیم تن بار از دوشم برداشته شد چون نه مانی نه خاهرم عصبی نشدن
فک میکردم اگه یفهمن اون روز روز مرگ منه ولی نبود..
مامانم گفت چرا همون ۹۷ نگفتی کمکت کنم کنارت باشم !م
مامان همه چیو میدونست چن بارم بهم گفت چقد حالت بده...اگه عاشق شی چیکار میکنی عاشقی بدترین درد دنیاس
مامانم قصیرو میدونست میخواس حرف بکشه
حتی تو یدل اشغال اتاقم سیگار پیدا کرد بروم نیورد !!
هعی....
رفتم دوجا عطر
ایفوریا 😊خوشم نیومد !
مغازه عطر فروشی مورد علاقم یکم اون طرف تر بود ترسیدم برا تاکسی معطل شم نرفتم.ــ
از داروخونع ی بزرگ و مورد علاقم اسپری خریدم😊خیلی خوشبو و خوشگله دوسش دارم
۵۰ تومن چیپس و پفک خریدم !!
یه ترشک لیوانی
ابمیوه البالو
چیپس پنیر چانو
چیپس قارچ و پنیر
اسنک ذرت مکزیکی
یچی دیگم بود یادم رفت
اومدم خونه...اش و دمنوش خوردم
و اینا رویرومن
😔😔اگه بخورم سیکس پکام میره خب ..چربی شکم پهلو نمیخام ! من زحمت کشیدم عرق کردم ۶ صب رفتم باشگا...
تنها راهی که به ذهنم میرسه
هر دو روز ۱۰ تا دونه !
اهوم....
همین....
ابروهام خیلی خوبه
خدایا تو ابرو و مژه برام کم نذاشتی
مرسی 😘😘❤❤
اگه مچ پام چاق بود و قدم بلند تر بود...
نه نمیقام
همین آنی ریز میزرو دوس دارم😊😊
همینا.........
درباره ی صبح حرف زیاده ولی حوصله نیس