خدایا چی میشد فرزاد ادم بود

خدایی طبقه سوم هیچکس نمیاد بیادم درو ققل میکنم

راحت میتونس شب پیشم بخوابه

هیچکی نمیفهمید

ولی ادم نیسسسس

من دوس دارم بغلم تا لحطه مرگم باشم اصا برام جذابیت داره

اون روز کنار هم دراز کشیده بودیم

اخ😍😍😍دستمو بردم زیر تیشرتش و گردنشو گرفتم

واقعا ناخوداگاه بود

فرزاد گفت دستتو بگیر 😐

بی تربیت اشغال 😢چطوری دلش اومد به بیبی گرلش اینو بگه

بعد دیگه دستش مستقیم رفت تو یقه ی لباسم

و بقیشو نگم حاجی نگم

تهشم که با اب قند تموم شد 😂

خب چی میشد ادم بودی ها

من میخواسم بغلت کنم پسره ی هورنی

صدای بارون میاد

شب خوش