مو
مو از دلت چیزی نمیدونوم ولی تو سردیو مو ایجور نمیتونوم...شب خوش بوس ب همتون بجز پسرای وبلاگ 😁😁یک نظر حلال است
امروز هانی میگفت ما بعضیا رو دوس نداریم فقط میخوایم باهاشون سکس کنیم ..میگف وقتی مغزمون یکیو میبینه تحلیل میکنه تولید مثل باهاش خوبه یا ن منم اضافه کردم مردا از زنای کمر باریک خوششون میاد چون اجداد ما فهمیدن کمر باریکا برا تولید بهترن😂اقاا بریم بخوابیم
ولی من خیلی دوس دارماا ولی از اینکه دست ی مرد یهم بخوره نفرت دارم حالا شاید اگ مطمئن شم تا اخرش ما همیم قبول کردم
روش فک میکنم😳😁
بابای جانِـــم
+ نوشته شده در جمعه ۱۴۰۰/۰۹/۱۲ ساعت 0:28 توسط من
|