خوبم
خوبم.یکم بی حسم. مثلا وقتی اسمشو نیار ولم کرد چن ماه شبانه روز گریه کردم و بعدش دیگ تا چن ماه نتونسم گریه کنم و برزخ من بود.گریه خیلی خوبه من عاشق گریم از نظر علمیم نگا کنیم همینه..خلاصه ک امیدوارم اونطوری نشم.
همین دیگه
:))
ببخشید فعلا کامنتا تایید نمیشن ولی میخونم و لذت میبرم.
راستی روم نمیشه برن طبقه پایین!
فعلا ک هستم همیجا نمیخوام باهاشون روبرو بشم
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ساعت 10:48 توسط من
|