خوبم.یکم بی حسم. مثلا وقتی اسمشو نیار ولم کرد چن ماه شبانه روز گریه کردم و بعدش دیگ تا چن ماه نتونسم گریه کنم و برزخ من بو‌د.گریه خیلی خوبه من عاشق گریم از نظر علمیم نگا کنیم  همینه..خلاصه ک امیدوارم اونطوری نشم.

همین دیگه

:))

ببخشید فعلا کامنتا تایید نمیشن ولی میخونم و لذت میبرم.

راستی روم نمیشه برن طبقه پایین!

فعلا ک هستم همیجا نمیخوام باهاشون روبرو بشم