اعصاب
اصلا حوصلع و اعصاب ندارم بیشتر بخاطر خواهر و خواهرزادمه خواهرزادم کلا دست منه و خواهرم کلا دارع گوشی بازی میکنه با دوستاش پیام بازی میکنهــ....هوفف کی میره پس البته بمن ربطی نداره چون خونه پدرشه ولی اعصابم خورده ک انقد تنبله همین منو نمیبینین ۲۰ سالمه گوشی ندارم؟ خواهرم ۲۷ سالشه تو ۱۶ سالگی پدرم اوون موقع براش گوشی عالی خرید رفت دوس پسر گرفت و با همون پسره ازدواج کرد بزور و گند زد ب اعصاب هممون ...حتی چن ماهیه ک پسررو خونمون را نمیدیم ! خیلی بی فرهنگع ینی ن هرزس ن بی ادب بی فرهنگه فاصله فرهنگی داریم ...خواهر بدبخت بیچاره من ...داشتم میگفتم شاید اگ خواهرم همچین کاری نمیکرد پدرم بمنم ازادی میداد و دگ وسواس نمیگرفت منم عقده نمیشدم با اون فرزاد حرومزاده نمیرقتم..چشام پر اشکه داغونم از خانواده از دوست از همه بریدم از خدا بریدم فقط بازی مغز برام مونده ک عشق فرزاده ک منو نگه داشته خاطرات اونه ک زندگی رنگ میده و خلام رو پر میکنه..دیشب خواب امام رضا دیدم بیدار شدم دیدم داره اذان صبح میگه حین کلنجار رفتن برای بیدار شدن خوابم برد...لنت ب این زندگی..خدایا اگ اذر ۹۷ میمردم اینطوری نمیشد امیدوارم پزشکی قبول شم سر عمل بینی بمیرم ! همین
بای..