بازم باشگا
شب خوابم تقریباا خوب بود ولی صبحانه سالاد الویه خوردم و امروز تو باشگا بلانسبت مث سگ ورزش کردم😂 ببشتر ایروبیک خیلی ورزشش خشن و درد اورده مربی پوستمونو میکنه و من خیلی اینو دوس دارم ی تیکه انقد سخت بود کل باشگا وایسادن فقط من میزدم ولی یعدش پاهام قفل شد :| همین دیگ..خواهرم اس داده آنی چیکا میکنی درس میخونی یادت نره چرا پشت کنکور موندی حرفاش تاثیر نداره از چشمم افتاده بخاطر کنایه هاش این بیشتر بر خودش میگه نمدونم بیخیااال
بای
+ نوشته شده در چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۹/۱۰ ساعت 10:35 توسط من
|