گشنمه
ی بشقاب سیب زمینی خوردم باز گشنمه 😒 هعی خدا...ناهار مرغ دارم...مامان پیاز و دلمه رو رنده نکرد من دوس داشتم رنده باشه خب خوشمزه تر میشه..دلم بال و کتف مکزیکی میخواد یا سبزیجات ولی خب ضرر داره نمیخورم کاش بهم کد تخفیف بدن ترقیب شم لازانیا سفارش بدم
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت 11:28 توسط من
|