مثلا
یادم نمیکنی و از یاد نمیروی ! مثلا بیاد بگه دوست دارم توام بگی : جانااو سخن از زبان ما میگویی؟؟؟.؟؟.؟.....
اخ دلم رفت 😍😍😍
چقد زیبا
چقد زیبا
دلم میخواد تو سی سالگی ی مـــرد بیاد تو زندگیم ک همه مهربونیای منو ببینه و حسابی عاشقم شه
ولی میگن با یکی ازدواج کنین ک رفیقتون باشه ن عشقتون چون بین عشق و تنفر ی دیواره و فلان
نمیدونم والا
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت 8:36 توسط من
|