دیشب خواب دیدم کلی لباس خریدم وایی تازه یادم اومد چقد خوشگل بودن چقد خوشحال بووودم.....و اینکه...اها....میخوام از دیجی کالا ی ابنمای خوشگل بخرم واقعا عاشق ابنمام 😢😍