من
خب خرمشہر با موفقیت خونین شد 😂😂فک کنم کار دمنوش زعفرون دیشبه...مث همیشه دردی ندارم :| خوش اخلاقم :| در کل اینکه چیز خاصی نشده چارشنبم ک باشگا دارم یموقعی ک هر روز باشگا میرفتم روز اولمم مث چی ورزش میکردم مربی میگف اشکال نداره ولی مربی یوگام اون موقع میگفت اشکال داره و فشار نیار
هنوز ب فکر لازانیام...
😂😂
چن روز پیش داشتم فک میکردم خداروشکر چون دختر مثبتی بودم (جوون خودت)هیچوقت استرس حامله بودن نکشیدم😂😂مهسا یبار ب بی افش اس داد دخیل ببند حامله نباشم😂😂چ کاریه اخه من تا برگه ازمایش ایدز و این داستانای طرفو نبینم نمیزارم دستش بهم بخوره :| الانم غصه میخورم نکنه رو صورتم جوشی چیزی بود (زخم باز)از فرزاد ایدز گرفته باشم :| ...البته نمیدونم داش یا ن ولی خب ااحتمالا داش حتی مادرم سوال کرد ازم ک جاییت زخم باز بود دهن فرزاد بهش بخوره ؟😂😂بیخیاال😂😂بای
+ نوشته شده در یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ساعت 6:58 توسط من
|