مادر گفته
از باشگا اومدم دیروز دغدغه داشم چی یپوشم اخرش لباسم بهترم شد😅بهم گفتن چقد یهت میاد..حالا بگذریم از باشگا اومدم مامان گفت بیا کارت دارم گفت ببین شکست خوردی ولی ارتقا پیدا کردی قبلا زیادی بچه و ساده بودی و دلت برا همه میسوخت.....واقعا از کجا میدونه !!؟؟من ک هیچی بهش نمیگم دیروز میگف تو افکار منفی زیاد داری نکنه میاد وبمو میخونه !!؟؟یبار بهم گفت تو کوچیک بودی گریه میکردی من از روی گریت باید میفهمیدم گشنته خوابت میاد یا هرچی بعد فک کردی االان نمیدونم چته ! 😢😢😢حتی اونم میدونع...
هروقت میخوام دوباره بهش پیام بدم هرچند جوابی دریافت نمیکنم با خودم میگم : تو دختر اویزونی نیستی اوکی؟؟؟؟
و بازم اشکام سرازیر میشن از اینکه ی ادم چطور میتونه انقد دروغگو باشه😔😔چطور اخه چطور چطور .........
بای
+ نوشته شده در شنبه ۱۴۰۰/۰۸/۲۹ ساعت 11:3 توسط من
|